16 اسفند 1400 4 شعبان 1443 - 35 : 06
کد خبر : ۹۱۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه اربعین مانور بزرگ شیعه برای عرض ارادت به محضر امام حسین(ع) است گفتند: به لطف خدا این مراسم هر سال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود و می توان گفت که اربعین جریان اصیل اسلام است.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار موکب حضرت معصومه(س) که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، به تبیین اهمیت شرکت در راهپیمایی با شکوه اربعین پرداختند و گفتند:  همواره در طول تاریخ طرفداران جبهه حق با سلاح معنویت به میدان آمده اند و جبهه باطل با سلاح های مادی.

معظم له افزودند: طبق روایت شریف معصوم(ع) یکی از نشانه های مومن واقعی زیارت اربعین است چرا که در طول تاریخ همواره جباران و ظالمان درصدد از بین بردن عاشورا و مکتب نورانی اهل بیت(ع) بوده اند.

این مرجع تقلید با اشاره به ممنوعیت عزاداری امام حسین(ع) در بعضی از کشورهای عربی تاکید کردند: امسال عزاداری برای سیدالشهدا(ع) در کشورهای عربستان، امارات، مصر و بحرین ممنوع بود و حتی در سال گذشته کسانی که از مصر برای زیارت اربعین رفته بودند مورد آزار و اذیت حکام مصر قرار می گرفتند و این نشانه ترس اهل باطل از قیام امام حسین (ع) و جریان عاشوراست.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان با بیان اینکه اربعین مانور بزرگ شیعه برای عرض ارادت به محضر امام حسین(ع) است گفتند: اربعین مانور بزرگ شیعیان است و هر سال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود و می توان گفت که اربعین جریان اصیل اسلام است.


منبع:حوزه

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: