22 آذر 1400 9 جمادی الاول 1443 - 17 : 05
کد خبر : ۸۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
شیعیان پس از برپایی دولت اسلامی، دو انتخاب دارند یا اینکه اسلام بیاورند و یا هم اینکه سربریده شوند.
عقیق: «ناصر العمر» از شیوخ وهابی و تکفیری عربستان سعودی با صدور فتوایی وحشیانه که از ذات تکفیری آنها پرده برمی دارد، نسبت کشت و کشتار شیعیان و عرضه زنان آنها به مجاهدین دعوت کرد.

این شیخ وهابی در صحفه شخصی خود در توییتر نوشت: همانطور که می دانید خطر شیعیان بر اسلام و مسلمانان شدیدتر از خطر یهودیان و مسیحیان است پس چگونه  خطر شیعیان را برای نجات امت اسلامی ریشه کن کنیم.

این وهابی تکفیری در پاسخ به سوال خود آورده است: در ابتدا باید حقیقتی را بدانیم و آنهم اینکه شیعیان تنها از طریق یک حکومت اسلامی جهادی نابود می شوند. به این شکل که شیعیان پس از برپایی دولت اسلامی، دو انتخاب دارند یا اینکه اسلام بیاورند و یا هم اینکه سربریده شوند.

وی در ادامه پست های خود چنین نوشته است: اگر شیعیان باقی ماندن بر دین خود را انتخاب کنند، اموری از قبیل موارد زیر باید علیه آنها صورت گیرد.

اولا اینکه تمامی شیعیان از دم سربریده شوند و دریای خون آنها جاری شود به گونه ای که مسلمانان در این دریا راه بروند و صدای امواج خون های شیعیان را بشنوند.

دوم اینکه زنان شیعیان به اسارت گرفته شده و آنگاه به سه دسته تقسیم شوند و براساس درجات مجاهدین به طور مساوی بین مجاهدین تقسیم شوند..

سوم کودکان آنها هستند که باید براساس آموزه های اسلام آموزش داده شوند و از نظر نظامی نیز به بهترین شکل آموزش داده شوند تا بتوان همانند ممالیک و انکشاری ها در دولت عثمانی در فتوحات اسلامی به آنها اعتماد کرد.

این وهابی عربستانی در ادامه سخنان خود افزود: اما در صورتی که شیعیان اسلام آوردند احتمالا به تقیه پناه می برند بنابراین نباید هرگز نسبت به آنها سکوت کرد به اسلام آوردن آنها در ظاهر اعتراف می کنیم اما در باطن که از آن خبر نداریم باید اقداماتی صورت گیرد و آنها مورد آزمایش قرار گیرند تا راستگویی آنها شناخته شود. به همین دلیل به اقدامات زیر توصیه می کنم.

اول اینکه معبد شیعیان و آرامگاههای آنها به دست خودشان تخریب شود هرکس که نپذیرفت، خودش را رسوا کرده است و هر کس که انجام دهد و ناراحت شود، باید آزمایش هایی دیگر و شدیدتر در مورد او اجرا شود.

فرزندان خردسال شیعیان گرفته شده و به مدارس دینی اهل سنت برده شوند تا توحید و سنت را یادبگیرند و از دین خارج نشوند.

سوم اینکه به منازل شیعیان حمله و کتاب های آنها سوزانده شود.

چهارم اینکه سوالاتی از کودکان آنها پرسیده شود تا ببینیم آیا والدین آنها در خانه هایشان مناسک شیعه را انجام می دهند یا نه.

پنجم اینکه در زمین پراکنده شوند و در یک شهر مشخصی متمرکز نشوند.

ششم اینکه  شیعیان مجبور به جشن گرفتن در روز عاشورا شوند و از آنها بازپرسی شوند تا ببینیم آیا همچنان در این روز مراسم برگزار می کنند یا نه.

هفتم اینکه شیعیان وادار شوند تا اسامی سنی همانند ابوبکر و عمر و معاویه و یزید برای فرزندان پسر خود و همانند حفصه و عایشه برای دختران خود انتخاب کنند.

و نهم اینکه آنها را مجبور کینم که از امامان خود برائت جویند.

منبع: شفقنا
211008
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: