16 دی 1400 3 جمادی الثانی 1443 - 08 : 16
کد خبر : ۸۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
مدير روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظيم حسنی(ع) اعلام كرد: نمايشگاه «تجلی احكام ناب» با هدف آشنايی با احكام غلط و خرافات رايج در ميان عموم مردم از فردا پنج‌شنبه، 9 خردادماه در اين آستان برگزار می‌شود.

عقیق:   مصطفی آجرلو، مدير روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظيم حسنی(ع) در گفت‌وگویی از برپايی نمايشگاه «تجلی احكام ناب» در اين آستان خبر داد و اعلام كرد: به همت آستان حضرت عبدالعظيم(ع) فتاوای مراجع عظام تقليد در خصوص باورهای غلط اما رايج در خصوص شيعه جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به تعداد و گستردگی اين فتاوی اعلام كرد: علمای حوزه علميه آستان حضرت عبدالعظيم(ع) برگزيده‌ای از اين فتاوی را انتخاب كرده‌اند و اين فتاوی در قالب پوسترهايی تهيه و به نمايش درآمده است.

آجرلو در خصوص اهداف و زمان برپايی اين نمايگاه اعلام كرد: اين نمايشگاه با هدف آشنايی با احكام غلط و خرافات از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 20 به صورت همه روزه از روز پنجشنبه 9 تا جمعه 17 خردادماه در سالن انديشه جوان واقع در صحن مصلی برپا خواهد بود.

يادآور می‌شود، مسابقه فرهنگی كه همه روزه برگزار خواهد شد از ديگر برنامه‌های اين نمايشگاه است و در پايان به برگزيدگان اين مسابقه كه اسامی آنان در پايگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع) به نشانی www.abdolazim.com اعلام می‌شود جوايز متبركی اهدا خواهد شد.


منبع: ایکنا

211001

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: