18 ارديبهشت 1401 7 شوال 1443 - 05 : 14
کد خبر : ۸۰۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کربلایی حسین طاهری در گفت و گو با عقیق
مدتی قبل گفت و گویی از محمدرضا گلزار دیدم که در پاسخ به سوالی درباره شایعه پول گرفتن مدافعان حرم گفته بود : « این دیگر بی انصافی است که دباره که کسانی که از جان و هستی خود برای امنیت و آسایش کشور گذشته اند اینطور صحبت کنیم.» به نظرم وقتی یک بازیگر با طیف گسترده مخاطبان اینطور صحبت می کند نشان از تاثیرات این شهدا در جامعه ماست.

گزارش تصویری


عقیق: در سومین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ، کربلایی حسین طاهری در غرفه عقیق حضور پیدا کرد.

این مداح اهل بیت(ع) در گفت و گو با عقیق با شاره به اشتیاق فراوان جوانان به حضور در عرصه دفاع از حرم گفت : یکی از اصلی ترین و موثرترین عوامل ایجاد روحیه مقاومت و حماسه در جامعه هیئت ها هستند.

طاهری گفت: نقش مداحان در این زمینه بسیار تعیین کننده است. گاهی تاثیری که یک نوحه و مداحی در میان اقشار مختلف جامعه می گذارد باورنکردنی است. به طور مثال من خودم شاهد بوده ام جوانانی را که شاید از نظر شکل و ظاهر هیئتی محسوب نمی شوند ولی با مداحی هایی که در وصف رشادت های مدافعان حرم خوانده می شود ارتباط زیادی برقرار می کنند.

کربلایی حسین طاهری افزود: شهدای مظلوم مدافع حرم این روزها کاری کرده اند که حال و هوای دوران جنگ در جامعه زنده شده و برای ما جوانان که آن دوران را درک نکرده ایم تداعی آن روزهای حماسه و ایثار است . مدتی قبل گفت و گویی از محمدرضا گلزار دیدم که در پاسخ به سوالی درباره شایعه  پول گرفتن مدافعان حرم گفته بود : « این دیگر بی انصافی است که دباره که کسانی که از جان و هستی خود برای امنیت و آسایش کشور گذشته اند اینطور صحبت کنیم.» به نظرم وقتی یک بازیگر با طیف گسترده مخاطبان اینطور صحبت می کند نشان از تاثیرات این شهدا در جامعه ماست.

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: