24 مهر 1400 10 (ربیع الاول 1443 - 23 : 06
کد خبر : ۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
با حضور وزیر ارشاد انجام می‌شود
مراسم رونمایی از ترجمه انگلیسی رمان محمد(ص) با حضور وزیر ارشاد ۱۱ اردیبهشت در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

عقیق: مراسم رونمایی از ترجمه انگلیسی رمان «محمد(ص)» نوشته «ابراهیم حسن‌بیگی» در نخستین روز از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

ترجمه انگلیسی رمان محمد(ص) با ترجمه «شقایق قندهاری» از ایران و ویراستاری «الینور اوکالان» از ایرلند از سوی انتشارات ایرانی ـ انگلیسی «شمع و مه»‌ منتشر شده است.

هم‌چنین نسخه فارسی رمان «محمد» از سوی انتشارات مدرسه در ایران منتشر شده و نسخه انگلیسی آن از سوی یک نمونه‌خوان آمریکایی به نام«سیمون جانسون» ویرایش شده است.

این کتاب که قیمت نسخه چاپی آن 19.5 دلار و قیمت نسخه الکترونیکی آن 8.5 دلار است، هم اکنون در سایت آمازون به نشانی http://www.amazon.com/Mohammad-Prophet-Faith-Generous-Forgiveness/dp/9642667673/ref=pd_rhf_se_p_t_1_N9P9 قابل دسترس است.

مراسم رونمایی از رمان محمد(ص) از سوی مرکز ساماندهی و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران سرای اهل قلم بین‌الملل از ساعت 14:30 تا 16:30 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.


منبع:ابنا

211008

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: