08 خرداد 1401 28 شوال 1443 - 22 : 04
کد خبر : ۶۸۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
در شیراز برگزار می شود؛
مدیر حرم احمدی و محمدی(ع)، از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی " کتاب صلاه الخاشعین" از آثار شهید آیت الله دستغیب در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد.
عقیق:حجت الاسلام اسماعیل پور گفت: به منظور معرفی و ترویج آثار مکتوب و اندیشه های ارزشمند شهید آیت الله دستغیب، مسابقه بزرگ کتابخوانی" کتاب صلاه الخاشعین" از آثار برجسته و ارزنده این شهید بزرگوار را برگزار می کند.
مدیر حرم احمدی و محمدی(ع)، افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به سایت عشق کتاب به نشانی eshgheketab.shahecheragh.irwww. مراجعه و تا پایان دیماه سال جاری از طریق آزمون آنلاین در این مسابقه شرکت کنند.
وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان برای خرید کتاب صلاه الخاشعین از آثار شهید دستغیب می توانند به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام ، کتابخانه آستان مقدس، خیابان ملاصدرا ، ابتدای خیابان معدل، نبش کوچه 11، بچه های کتاب، تلفن: 32319707-071 یا به بلوار شهید مطهری (زرگری)، دانشکده علوم قرآنی، تلفن: 36264743-071 مراجعه کنند.
اسماعیل پور در پایان اظهار کرد: به 14 نفر از کسانی که در این دوره از مسابقات، امتیاز بالاتری را کسب کنند جوایز ارزشمندی از سوی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اهداء خواهد گردید.


منبع:حوزه
211008
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: