19 مهر 1400 5 (ربیع الاول 1443 - 44 : 16
کد خبر : ۶۲۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
عقیق به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت(ع) منتشر می کند
اشعار استاد غلامرضا سازگار که با موافقت و هماهنگی وی توسط حاج امیر عباسی بازخوانی شده به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت(ع) منتشر می شود

عقیق: در آستانه ماه محرم ، پایگاه اطلاع رسانی عقیق گزیده اشعار استاد غلامرضا سازگار که با موافقت و هماهنگی ایشان توسط حاج امیر عباسی بازخوانی شده به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت(ع) منتشر می کند.

حاج غلامرضا سازگار در یک فایل صوتی ضمن اعلام موافقت خود گفت : اینجانب غلامرضا سازگار تعدادی از نوحه های بنده را که با نوای گرم برادر امیر عباسی و به سبک امروزی و مورد پسند جوانان که اثر بیشتری هم دارد خوانده شده شنیدم ، ایشان را تحسین کردم و خیلی هم لذت بردم. بنده به ایشان اجازه می دهم که با صلاحدید خودشان روی اشعار بنده سبک بگذارند و مردم را به فیض برسانند.

حاج امیر عباسی درباره بازخوانی اشعار و نوحه های حاج غلامرضا سازگار به خبرنگار عقیق گفت: سال هاست رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اهل بیت(ع) توصیه هایی می فرمایند که این توصیه ها باید مبنای عمل مداحان ، شعرا و گردانندگان هیئات مذهبی قرار گیرد. یکی از اصلی ترین توصیه های ایشان دقت مداحان و ذاکرین در استفاده از اشعار مناسب و پرمحتواست. حتی ایشان در یکی از دیدار ها به مداحان جوان فرمودند : «من با نوآوری موافقم اما اگر بخواهید دراین نوآوری کمال پیدا کنید باید در امتداد شیوه گذشتگان باشد. محسّنات اساتید، پیشکسوتها و کسانی را که در این کار از شما یک پیراهن بیشتر پاره کرده اند، یاد بگیرید و چیزی بر آن اضافه کنید. شیوه های جدید، این جوری درست بشود، خوب است.»

 بر همین اساس و با توجه به اینکه اشعار و نوحه های استاد سازگار بارها مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است تصمیم گرفتیم شروع این حرکت با اشعار ایشان باشد که الحمدلله با همراهی و موافقت خود استاد نیز روبه رو شد.

 این مداح اهل بیت(ع) افزود : باید اشاره کنم که ما در آغاز راهیم و ان شاء الله تصمیم داریم سراغ اشعار دیگر اساتید این عرصه نیز برویم و البته در این مسیر به راهنمایی های بزرگتر ها و صاحب نظران احتیاج داریم و از آن استقبال می کنیم.

صوت اعلام موافقت حاج غلامرضا سازگار با بازخوانی اشعار و نوحه ها توسط حاج امیر عباسی


شعر و سبک ویژه شب اول ماه محرم


شعر و سبک ویژه شب دوم ماه محرم



شعر و سبک ویژه شب سوم ماه محرم


شعر و سبک ویژه شب چهارم ماه محرم


شعر و سبک ویژه شب ششم ماه محرم


شعر و سبک ویژه شب هفتم ماه محرم


شعر و سبک ویژه شب هشتم ماه محرم


شعر و سبک ویژه شب تاسوعا


شعر و سبک ویژه شب عاشورا



گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمود خادم الحسین
|
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
ممنونم از این طرح زیبا چرا که جوانان استفاده میکننداگرامکاندارد نوحه و سبک های جدید را روی ایمیل ارسال کنید اجر شما با بی بی فاطمه زهرا س
محسن
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
ایشون محرم امسال کجا هستند ؟ با حاج میثم مطیعی میخونن؟
ناشناس
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
اووووووف ایول به امیر عباسی

بقیه مداح ها از این کار ها بکنند بد نیست . . .
ناشناس
|
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
ممنون از زحمات شما -ان شاءالله با قبول باشه وبا ارباب بی کفن محشور شوید
از عناوین جهان مرثیه خوان مارابس
|
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
باعرض سلام و خسته نباشید عقیق جان خداقوت انشاالله خداوند متعال روزبه روز بر توفیقات حاج امیر عباسی این ذاکر و شاعر بااخلاص اهل بیت بیفزاید که با نشر اشعاروسبک های حماسی در رثای سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش در یاری و کمک به ذاکرین اهل بیت کمک فراوانی مینماید.
مرتضی
|
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
خداقوت به حاج امیر عباسی
خداقوت به حاج امیر عباسی
خداقوت به حاج امیر عباسی
خداقوت به حاج امیر عباسی
خداقوت به حاج امیر عباسی