27 مهر 1400 13 (ربیع الاول 1443 - 28 : 05
کد خبر : ۶۰۸۰
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور، گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو از سوم فرودین ماه 92 به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
عقیق:  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی، اظهارکرد: سال آینده 15 هزار و 500 دانشجو در قالب 113 کاروان شامل 67 کاروان ویژه متاهلین و مابقی ویژه مجردین به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه ستاد عمره دانشگاهیان کشور در سه مقطع قبل، حین و بعد از سفر به سرزمین وحی، برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کند، تصریح کرد: ارسال بسته‌های فرهنگی، برگزاری همایش‌های استانی و برگزاری نشست‌های آموزشی از جمله برنامه‌های فرهنگی ستاد عمره دانشجویی کشور قبل از عزیمت دانشجویان به سرزمین وحی است.
 
فقیهی افزود: در حین سفر نیز برنامه‌های فرهنگی از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی، بازدیدهای ویژه دانشجویان از مکه و مدینه، برگزاری همایش‌ها در مکه و مدینه و اجرای ویژه برنامه‌هایی با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری انجام می‌شود.
 
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور با اشاره به بازدید دانشجویان از 23 مکان تاریخی شهرهای مکه و مدینه مانند مسجد استراحت، مسجد شیخین، محل ورود اسراء امام حسین(ع) به شهر مدینه و مکان صلح حدیبیه، درباره اعزام دانشجویان به عتبات عالیات، گفت: این اعزام‌ها به صورت استانی انجام می‌شود، همچنین از ابتدای هفته آینده ثبت‌نام ستادهای عمره و عتبات دانشگاهیان استان‌ها آغاز خواهد شد.
 
فقیهی افزود: به دلیل اینکه سهمیه امسال محدود است، ثبت‌نام عتبات عالیات دانشجویان به صورت استانی انجام می‌شود.
 
زمان برگزاری همایش استانی ویژه دانشجویان عمره‌گزاران ۹۲
 
ستاد عمره و عتبات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، زمان برگزاری همایش استانی ویژه دانشجویان عمره‌گزاران سال ۹۲ را اعلام کرد.
 
در این همایش‌ها که از 18 اسفند آغاز شده است و تا 24 این ماه ادامه دارد، جلسات توجیهی عمره دانشجویی با حضور حجت الاسلام و المسلمین فقیهی رییس ستاد عمره دانشگاهیان کشور و مقامات دانشگاهی در هر استان برگزار می‌شود.

منبع: رجانیوز
211001
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: