12 ارديبهشت 1401 1 شوال 1443 - 34 : 06
کد خبر : ۵۸۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
معاون پژوهش مؤسسه مصابیح‌الهدی از انتشار مجموعه «اخلاق» که شامل سخنرانی‌های آیت‌الله مجتبی تهرانی(ره) است خبر داد و افزود: نخستین جلد این مجموعه با نام «مبانی علم اخلاق» در مهرماه منتشر می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام محمدمهدی دانشور، معاون پژوهش مؤسسه مصابیح‌الهدی با اشاره به انتشار مجموعه‌ای درباره اخلاق گفت: در حال حاضر این مجموعه کلید خورده و از مهرماه هر یک از مجلدهای آن با موضوع خاص چاپ و روانه بازار نشر می‌شود.

وی افزود: نخستین جلد از این مجموعه مهرماه منتشر می‌شود که عنوان آن «مبانی علم اخلاق» است که سخنرانی‌های آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) طی ۱۳ جلسه را شامل می‌شود که در آن اصول کلی علم اخلاق و قوای چهارگانه انسان بررسی شده است.

حجت‌الاسلام دانشور ادامه داد: عنوان جلد دوم این مجموعه «تأدیب عقل» است که درباره قوه عقل و فضایل و رذایل آن بحث شده است و عنوان جلد سوم نیز «تأدیب غضب» است که به مرور هر یک از این مجلدها چاپ و منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه اخلاق دارای ۵ جلد خواهد بود، گفت: این مجموعه که شامل مباحث جلسات تربیتی و اخلاقی استاد اخلاق تهران بوده، دارای متنی روان و از سویی نیز فنی و تخصصی است.

منبع:ایکنا
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: