04 فروردين 1401 21 شعبان 1443 - 14 : 17
کد خبر : ۵۰۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
عضو جامعه روحانیت شیراز :
عضو جامعه روحانیت شیراز، گفت: هم دلی و هم زبانی از دستورات اسلام بوده و در صورت نبودن این مهم ،هیچ راهی به مقصد نخواهد رسید.

عقیق:حجت الاسلام انجوی نژاد، عضو جامعه روحانیت شیراز در گفتگویی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: هم دلی و هم زبانی به معنای یکی بودن، وحدت، یکصدا بودن و همراه بودن افراد یک جامعه است و در صورت ترک این موضوع انسان به مقصد نمی رسد.

عضو جامعه روحانیت شیراز، افزود: امروزه ملت و دولت ما باید در بحث اقتصادی هم دل بوده و  در دنیای امروز مردم و دولتمردان باید این اصل را فراموش نکنند.

وی گفت: ما باید در کنار دیگر افراد جامعه هم دل بوده و آرامش خود و هم نوعان را فراهم نمائیم که در این مورد هم دولت باید تلاش کند و هم افراد جامعه از این موضوع دریغ نکنند.

حجت الاسلام انجوی نژاد، بیان داشت: باید در بحث علمی هم دردها پیشگیری شوند و در صورت نیاز آن را با علم مفید درمان کنند و همچنین در بحث های قضایی توسط دستگاه مربوطه هم دل بودن را فراموش نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز قطعا پیشرفت کشور در گرو همدلی و همزبانی همگان بوده و و اگر از این مسیر جدا شویم، قطعا دچار خسران می شویم.


منبع:حوزه

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: