26 مهر 1400 12 (ربیع الاول 1443 - 26 : 18
کد خبر : ۴۹۱
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲
توسط محمود حکیمی
معتقدم نویسندگان باید داستان‌ها را برای گروه سنی کودک و نوجوان به صورت جذاب به نگارش درآورند تا این امر موجب ترغیب این گروه سنی به مطالعه کتاب شود.

محمود حکیمی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره کتاب «حضرت مهدی (عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» بیان داشت: در این اثر سعی کرده‌ام تا مخاطبان جوان و نوجوان را با این پیام که حضرت مهدی (عج) پیام‌آور محبت و پدید‌آورنده عدالت اجتماعی است، آشنا کنم.

  * نگارش کتاب «حضرت مهدی (عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» به اتمام رسید

وی اضافه کرد: معتقدم نویسندگان باید داستان‌ها را برای گروه سنی کودک و نوجوان به صورت جذاب به نگارش درآورند تا این امر موجب ترغیب این گروه سنی به مطالعه کتاب شود.

حکیمی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان را باید با ویژگی‌های حقیقی ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت مهدی (عج) آشنا کرد، ادامه داد: چندی پیش نگارش کتاب «حضرت مهدی (عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» به اتمام رسید و به زودی از سوی انتشارات «قلم» منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

  * بازنویسی کتاب «داستان و فرازهایی از زندگانی فاطمه زهرا (س)» آغاز شد

این نویسنده درباره بازنویسی کتاب «داستان و فرازهایی از زندگانی فاطمه زهرا (س)»، گفت: این اثر سال‌های پیش برای گروه سنی نوجوانان منتشر شده بود که اکنون در حال بازنویسی و افزودن برخی مطالب به آن هستم.

وی اضافه کرد: در چاپ قبلی کتاب «داستان و فرازهایی از زندگانی فاطمه زهرا (س)» به بازگو کردن برخی از داستان‌های این بانوی دو عالم پرداخته بودم اما در چاپ جدید این اثر  بیشتر به تاریخ بعد از اسلام و مسائلی که موجب شد که حضرت فاطمه (س) به خشم بیایند، پرداخته‌ام.

حکیمی در پایان گفت: نگارش و بازنویسی کتاب «داستان و فرازهایی از زندگانی فاطمه زهرا (س)» به زودی به اتمام خواهد رسید و با عنوان جدید «فرازهایی از زندگانی فاطمه زهرا (س)» در آینده نزدیک از سوی نشر «سایه سخن» منتشر می‌‌شود.

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: