23 شهريور 1401 18 صفر 1444 - 34 : 16
کد خبر : ۴۷۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور:
مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور گفت:اوضاع مؤسسات مردمی به هیچ وجه مساعد نیست و مؤسسات شرایط سختی را در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه‌های حمایتی سپری می‌کنند، متاسفانه حدود یک سال و نیم است که بیمه فعالان قرآنی قطع شده است.
عقیق:حسن محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت با صندوق اعتباری هنر، تصریح کرد: اوضاع مؤسسات مردمی به هیچ وجه مساعد نیست و مؤسسات شرایط سختی را در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه‌های حمایتی سپری می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه حدود یک سال و نیم است که بیمه فعالان قرآنی قطع شده است و هیچ اقدام عملی ملموسی در این زمینه صورت نگرفته است، اما امضای این تفاهم نامه، روزنه امیدی را برای جامعه قرآنی ایجاد کرد که شاید به برکت این اتفاق، بیمه فعالان قرآنی که ساده‌ترین و کوچک‌ترین خدمت دستگاه‌های دولتی به جامعه قرآنی است، مجدداً فعال شود.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت ضمن انتقاد از نحوه عملکرد مسئولین در برخورد با جامعه قرآنی، گفت: معتقدیم که محور و شالوده فرهنگ ما قرآن است و لازم است به طور جد در نحوه عملکرد و برخورد با جامعه قرآنی، تجدید نظر کنیم چراکه قطعاً عملکرد فعلی مغایر این جمله خواهد بود که فرهنگ و انقلاب ما بر محور قرآن است.

محمدی امضای این تفاهم نامه را سبب تأخیر در افتتاح صندوق ویژه فعالان قرآنی دانست و گفت: اکنون که به امضای این تفاهم نامه حمایتی بسنده کردیم، قطعاً تأسیس صندوق ویژه فعالان قرآن به تعویق می‌افتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه درمانی است کوتاه مدت و سطحی، در حالی که تأسیس صندوقی مجزا و ویژه فعالان قرآنی به منزله درمان و التیامی عمیق بر زخم چند ساله فعالیت‌های قرآنی خواهد بود، اگر این صندوق تأسیس شود، هم شان قرآنیان حفظ خواهد شد و هم می‌توان به صورت متمرکز به فعالیت پرداخته و نیز مدیریت این صندوق و نظارت بر آن بر عهده جامعه قرآنی خواهد بود.


منبع:تسنیم

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: