23 مهر 1400 9 (ربیع الاول 1443 - 04 : 00
کد خبر : ۴۱۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای در مورد هجوم بى‌رحمانه صهيونيست‌ها به نمازگزاران مسجد الاقصى، تصریح کردند: از مقامات و ملل جهان اسلام و مردم آزاده دنيا و مجامع بين‌المللى مى‌خواهيم كه در برابر اين جنايات و هتك حرمت‌ها ساکت نشينند.
عقیق:متن بیانیه این مرجع تقلید بدین شرح است

 بسم الله الرحمن الرحيم

 حمله وحشيانه به بيت‌المقدس  اين روزها اخبار نگران‌كننده‌اى از شهر بيت‌المقدس و تجاوز صهيونيست‌ها به مسجدالاقصى به گوش مى‌رسد.

حمله وحشيانه صدها سرباز اسرائيلى به نمازگزاران فلسطينى و آتش زدن بخش‌هايى از مسجدالاقصى كه براى نخستين بار بعد از 47 سال تكرار شده، موضوعى نيست كه سكوت در برابر آن جايز باشد.

صهيونيست‌هاى افراطى چنان گستاخ و جسور شده‌اند كه علاوه بر اين تجاوز با انجام تظاهرات در اطراف قبله اول مسلمانان خواستار تخريب مسجدالاقصى و ساخت معبدى از خودشان روى آن شده‌اند.

ما ضمن تشكر از برخى رهبران و مقامات دينى و مردم كشورهاى اسلامى از جمله نمازگزاران نماز جمعه در تهران و شهرستان‌ها كه بلافاصله نسبت به اين هتك حرمت واكنش نشان دادند از ساير مقامات و ملل جهان اسلام و مردم آزاده دنيا و مجامع بين‌المللى مصرانه مى‌خواهيم كه در برابر اين جنايات و هتك حرمت‌ها و نقشه‌هاى شوم و خطرناك ساكت ننشينند و از تمام امكانات و ظرفيت‌هاى خود براى جلوگيرى از اين حركات شوم و خطرناك صهيونيست‌ها استفاده كنند، ان ربك لبالمرصاد

 21/8/ 1393


منبع:حوزه
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: