24 شهريور 1401 19 صفر 1444 - 45 : 04
کد خبر : ۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
تهیه کننده فیلم سینمایی "محمد(ص)" از منتظر ماندن فیلمش برای ادامه فیلمبرداری پشت درهای یکی از دو کشور هند و کنیا خبرداد.
عقیق: "محمد مهدی حیدریان" تهیه کننده سینما و تلویزیون اظهار داشت: کلیه صحنه های فیلمبرداری فیلم "محمد(ص)" در ایران به پایان رسیده و منتظر جواب نهایی از دو کشور کنیا و هند هستیم تا بخش ابرهه را در آنجا فیلمبرداری کنیم.
 
حیدریان تأکید کرد: با فیلمبرداری 6 روزه در یکی از این کشورها از بخش سپاه ابرهه، کل فیلم به اتمام می رسد، اما هنوز جوابی بابت فیلمبرداری آن نگرفته ایم.
 
این مدیر فرهنگی ادامه داد: باتوجه به چند روز فیلمبرداری و دیگر مراحل فنی این فیلم، قطعا فیلم "‌محمد(ص)" به جشنواره امسال(سی و یکم) نمی رسد زیرا فیلم مراحل فنی یکساله دارد .

وی در پاسخ به این سوال که آیا طولانی شدن جواب این کشورها باعث افزایش هزینه این پروژه نمی شود گفت : خیر زیرا کلیه عوامل پس از اتمام فیلمبرداری صحنه های ایران تسویه کرده اند و رفته اند و مطمئنا این طولانی شدن پاسخ کشور هند و کنیا برای ما مانعی و یا افزایش هزینه ای ندارد.

وی در پایان گفت: در فیلم حضرت محمد (ص) مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، علیرضا شجاع‌نوری در نقش عبدالمطلب، محسن تنابنده در نقش ساموئل، داریوش فرهنگ در نفش ابوسفیان، مینا ساداتی در نقش آمنه، ساره بیات در نقش حلیمه و پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت‌اسد از بازیگران این فیلم هستند.

گفتنی است؛‌ تازه‌ترین ساخته مجید مجیدی روایت زندگی خاتم انبیا (ص) در مقطع پیش از تولد تا 12 سالگی ایشان است. این فیلم در موسسه سینمایی نور تابان تولید می‌شود و مدیریت این پروژه را محمد مهدی حیدریان برعهده دارد.


منبع: خبرگزاری آنا

کد خبرنگار 211007

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: