24 مهر 1400 10 (ربیع الاول 1443 - 46 : 07
کد خبر : ۳۷۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
جلسه هفتگی درس اخلاق آیت الله ضیاء آبادی دوشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی بن الحسین(ع) برگزار می شود.
عقیق: جلسه هفتگی درس اخلاق با سخنرانی آیت الله ضیاء آبادی دوشنبه هر هفته در مسجد علی بن الحسین علیه السلام برگزار می شود.
 
 این مراسم همراه با نماز مغرب و عشاء به نشانی میدان قدس، خیابان دربند، خیابان شهید احمدی زمانی، نبش کوچه شفیعی، مسجد علی بن الحسین(ع) برگزار می‌شود.
 
سيّد محمّد ضياء آبادي فرزند مرحوم حجه الاسلام حاج سيّد محمود (طاب ثراه) در سال ۱۳۰۷ هجري شمسي- ۱۳۴۷ هجري قمري - در قريه ضياء آباد از توابع قزوين به دنيا آمده و در قزوين پس از فراگرفتن مقدّمات علمي از صرف نحو و منطق و معاني و بيان و معالم الاصول از اساتيد معظّم (رحمه الله عليهم اجمعين) لمعتين و رسائل و شرح منظومه را از محضر پر فيض حضرت آيت الله جامع المعقول و المنقول آقاي حاج سيّد ابوالحسن رفيعي قزويني (رضوان الله تعالي عليه) استفاضه كرده و سپس به حوزه علميه قم مشرّف شده و در مدرسه فيضيه اقامت گزيد.

متجاوز از پانزده سال در آن شهر مقدّس اشتغال به تحصيل فقه و اصول و فلسفه داشت. قسمتي از كفايه را در حلقه درس مرحوم آيت الله حاج شيخ عبدالجواد اصفهاني و قسمت ديگر آن را در حلقه درس آيت الله سلطاني (رحمه الله عليهما) فرا گرفت و در مرحله درس خارج در حوزه درس آيت الله العظمي بروجردي (قدس سرّه) و درس فقه و اصول حضرت آيت الله العظمي خميني (قدس سرّه) و درس فلسفه حضرت آيت الله العظمي علامه طباطبايي (قدس سرّه) شركت مي كرد.

منبع:شبستان
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: