10 دی 1400 27 جمادی الاول 1443 - 56 : 20
کد خبر : ۳۶۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
جشن میلاد حضرت ثامن الحجج(ع)با مولودی خوانی حاج حسین سازور، حاج محمدرضا طاهری،حاج محسن عرب خالقی و کربلایی حسین طاهری برگزار شد
امام صادق(ع) می فرماید اگر کسی به من مراجعه کرد و چیزی از من خواست زود کارش را انجام می دهم برای اینکه یک وقت پیش کس دیگری نرود.

گزارش تصویری


صوت



عقیق: مراسم جشن شب میلاد امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام الهی و مولودی خوانی حاج حسین سازور، حاج محمدرضا طاهری،حاج محسن عرب خالقی و کربلایی حسین طاهری در هیات مکتب الزهرا (س) برگزار شد.

گزیده ای سخنرانی حجت الاسلام الهی؛

_امام رضا(ع) می فرماید: خوش بخت ترین افراد در روی زمین کسانی هستند به دیگران خدمت می کنند و گره از کارها می گشایند. و بدبخت ترین مردم کسانی هستند که برای کسی کاری نمی کنند.

_اگر به نعمت پشت بکنید دیگر برنمی گردد. از امیر المومنین پرسیدند: نعمت چیست؟ گفتند همین احتیاجات و درخواست مردم.

_امام صادق(ع) می فرماید اگر کسی به من مراجعه کرد و چیزی از من خواست زود کارش را انجام می دهم برای اینکه یک وقت پیش کس دیگری نرود.

_ نگاه ائمه به گرفتاری های مردم طور دیگری است به طوری که دلشان می خواهد کار مردم را انجام دهند.

_ ما باید در کارهایمان در خدمت رسانی هایمان تعادل برقرار کنیم.

_ اگر می خواهید دیگران مشکلات ما را حل کنند، مشکلات دیگران را باید حل کنیم. اگز مشکل دیگران و اطرافیانمان را حل کنیم باور کنید دیگر مشکل پیدا نمی شود.

_ ما آدم ها بعضی وقتها خیلی چیزها را فراموش می کنیم. کسی را می شناسم که خودش و خانمش و فرزندانش اتومبیل دارند و چند خانه دارد ولی پدر و مادرش خانه ندارند و پدرش با 80 سال سن باید کار کند تا اجاره خانه بدهد.


گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
مراسم خیلی خوبی بود، مخصوصا سرود و شور حاج محمد طاهری