این کتاب در پنج فصل تاثیر وسایل ارتباط جمعی، به ویژه تلویزیون بر نماز، نظریهها و راهکارهای ارتباطی برنامههای تلویزیونی، عوامل ساختاری تبلیغ نماز در فیلمها و سریالهای تلویزیونی، پژوهشهای انجام شده در مورد نماز(با تاکید بر رسانه تلویزیون) و پیشنهادها و راه حلهای عملی را مورد بررسی و واکاوی قرار میدهد.
چاپ دوم این کتاب در 95 صفحه با قیمت 4 هزار تومان توسط انتشارات سروش منتشر شده است.
علاقهمندان برای تهیه کتاب به فروشگاه شهید مطهری انتشارات سروش به نشانی خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن 88310610-021 تماس بگیرند.
فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir امکانپذیر است.
منبع:فارس
211008