29 اسفند 1400 17 شعبان 1443 - 48 : 13
کد خبر : ۳۳۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
سخنران مسجد مقدس جمکران گفت: اهل‌بیت(ع) از ما دور و جدا نیستند، به تک تک ما نظر دارند، مشکل این است که لحظه‌ای خالصانه متوجه صاحب الزمان(عج) نمی‌شویم.
عقیقحجت‌الاسلام والمسلمین میلانی، سه شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران، انس با قرآن را یکی از راه‌های رسیدن سریع به امام زمان(عج) دانسته و افزود: اگر موفق به انس و آشنایی بیشتر با قرآن شویم، یقیینا به صاحب الزمان(عج) قرب بیشتری پیدا می‌کنیم؛ پیامبر(ص) می‌فرمایند «قرآن و عترت از هم جدا شدنی نیستند».

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که امام زمان(عج) مظهر اسمای الهی است، بیان داشت: حضرت ولی عصر(عج) به ما بسیار نزدیک هستند و ما از ایشان دور هستیم؛ تلاوت، قرائت، تدبر و تأمل در قرآن کریم سبب نزدیک شدن ما به امام مهدی(عج) می‌شود.

وی ادامه داد: اهل‌بیت(ع) هیچ گاه از قرآن دور نمی‌شوند، از این‌رو ما تا زمانی که به قرآن نزدیک باشیم، به ائمه اطهار(ع) نیز نزدیک خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین میلانی با بیان این‌که امام زمان(عج) به تمام مشکلات و دردهای ما آشنا هستند، افزود: اهل‌بیت(ع) از ما دور و جدا نیستند و به تک تک ما نظر دارند، مشکل این است که لحظه‌ای خالصانه متوجه صاحب الزمان(عج) نمی‌شویم.


منبع:حوزه
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: