22 مهر 1400 8 (ربیع الاول 1443 - 42 : 23
کد خبر : ۲۸۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
آیین افتتاحیه ۱۳۰۰ پایگاه قرآنی بسیج، همزمان با عید مبعث برگزار می‌شود و به گفته رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران این طرح آغاز نهضت قرآن‌آموزی در بین بسیجیان است.

عقیقآیین افتتاحیه هزار پایگاه قرآنی تهران بزرگ چهار‌شنبه 7 خرداد‌ماه 1393 با حضور سردار «محسن کاظمینی» فرمانده سپاه «محمد‌رسول‌الله(ص)» و برخی از مسئولان قرآنی کشور در حسینیه حضرت «زهرا(س)» برگزار می‌شود.

«رحیم قربانی» رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ درخصوص راه‌اندازی این پایگاه‌ها گفت: پس از تشکیل سازمان قرآن و عترت بسیج 23 مرکز قرآنی در 23 ناحیه بسیج راه‌اندازی شد و گام بعدی ما راه‌اندازی واحد‌های قرآن و عترت در همه پایگاه‌های بسیج تهران بزرگ بود که این هدف در دستور کار سال 1393 قرار گرفت.

قربانی از راه‌اندازی یک‌هزار و 300 واحد قرآنی در همین تعداد پایگاه مقاومت بسیج خبر داد و گفت: این کار از ابتدای سال به صورت رسمی آغاز شده و تاکنون بیش از یک‌هزار 300 پایگاه قرآن و عترت راه‌اندازی شده است، البته مراسم افتتاحیه این پایگاه‌ها روز چهارشنبه 7 خرداد‌ماه 1393 همزمان با عید مبعث برگزار خواهد شد.

وی ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در بین بسیجیان را از اهداف این برنامه برشمرد و گفت: این کار شروع نهضت قرآن‌آموزی در بین بسیجیان است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه بسیجیان روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را فرا گیرند.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، تربیت 70 هزار بسیجی حافظ قرآن را از برنامه‌های این طرح بیان کرد و گفت: در ادامه برنامه‌های طرح راه‌اندازی هزار پایگاه قرآنی، تربیت 70 هزار بسیجی حافظ قرآن در دستور کار ما است که از همین امسال آغاز می‌شود.


منبع:فارس
211008

 

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: