27 آذر 1400 14 جمادی الاول 1443 - 14 : 16
کد خبر : ۲۵۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اراک خبرداد: ا
معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اراک با بیان اینکه همایش «معبر آخرالزمان» فردا برگزار می شود، گفت: در این جلسه ساختمان بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) افتتاح می شود.

عقیق: علیرضا پورمسعود، معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اراک بااشاره به برگزاری سلسله جلسات آسیب شناسی آخرالزمان ازسوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مرکزی گفت: این جلسات با موضوع نقد و بررسی انیمیشن ها و فیلم های آخرالزمانی در 12 جلسه تا پایان سال 93 برگزار می شود.
وی بااشاره به استادان حاضر در این جلسات، خاطرنشان کرد: حجج اسلام نصوری، مظاهری سیف، جمشیدی، شهبازیان و رائفی پور و پور مسعود در این جلسات حضور خواهند داشت.
پورمسعود با بیان اینکه نخستین جلسه این سلسله جلسات فردا باحضور حجت الاسلام محمدرضا نصوری برگزار می شود، اظهارداشت: این جلسه با موضوع غربال آخرالزمان به بررسی و آسیب شناسی مسائل آخرالزمانی می پردازد.
معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مرکزی با بیان اینکه این جلسه در قالب همایشی با عنوان "معبر آخرالزمان" برگزار می شود، تصریح کرد: در این جلسه ساختمان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با مدیریت حجت الاسلام رضا تاج آبادی افتتاح می شود





منبع:شبستان

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: