29 آذر 1401 27 جمادی الاول 1444 - 58 : 04
کد خبر : ۲۳۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۷
اوضح البیان با ترجمه و شرحی بر دعاهای ماه مبارک رمضان و تعریف جامع موضوعاتی همچون معنای غفلت، تعریف دین، دعا، صبر و شرح صدر منتشر شد.

عقیق: کتاب "اوضح البیان" با ترجمه و شرحی بر دعاهای ماه مبارک رمضان در اثری تازه از محمد حسن پور منتشر شد.
بنابر این گزارش، در این کتاب نویسنده ضمن بیان دعای هر روز ماه مبارک رمضان، به ترجمه و شرح مبسوط هر فراز از دعاها پرداخته و پیام های آن را همراه با ذکر حکایت های تاریخی از عصر معصومین(ع) به صورت مستند تدوین کرده است.
از ویژگی ها ممتاز کتاب "اوضح البیان"، تعاریف جامع موضوعات مختلف همچون معنای غفلت، تعریف دین، دعا، صبر، شرح صدر، تحصیل دین و توبه و همچنین پاسخ به برخی از شبهات است.
این گزارش می افزاید: سوال ابوحنیفه از امام صادق(ع)، عوامل نابودی ثواب عمل، حقیقت از دیدگاه امام علی(ع)، حبل الله ریسمان الهی چیست، حدیث ولایت، اصول سه گانه اعتصام به ریسمان الهی، چرا خداوند قوم لوط را هلاک نمود، حکم تشریع سلام در اسلام، بحث کردن یکی از منافقین با یکی از برگزیدگان شیعه، بدی کردن منحصر به انسان نیست، زینت در سیره پیشوایان دینی، عمل صالح و آثار آن از دیدگاه قرآن، توبه و خطبه حضرت علی(ع) در نماز عید فطر از جمله موضوعاتی است که در این کتاب به آنها اشاره شده است.
شایان ذکر است، کتاب "اوضح البیان" در 453 صفحه، با شمارگان 2000 نسخه و بهای هشت هزار تومان به تازگی از سوی انتشارات اسوه به روی پیشخوان کتاب فروشی ها قرار گرفته است.


منبع:شبستان
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: