11 اسفند 1400 29 رجب 1443 - 06 : 01
کد خبر : ۲۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن کریم، با مشارکت مجتمع فرهنگی بلال برگزار می کند
کرسی تلاوت و اذان روزهای یکشنبه هر هفته دقایقی پیش از اذان ظهر به افق تهران، در مسجد بلال سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.
عقیق: کرسی تلاوت و اذان مسجد بلال از یکشنبه 21 آبان‌ماه 1391 به صورت هفتگی توسط حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن کریم و با مشارکت مجتمع فرهنگی بلال برگزار می‌شود، همچنین در اولین کرسی تلاوت و اذان مسجد بلال، آیات 1 تا 22 سوره مبارکه «الانسان» توسط «حسین کرمی» قاری بین‌المللی قرآن کریم، تلاوت می‌شود.
 

کرسی تلاوت و اذان روزهای یکشنبه هر هفته دقایقی پیش از اذان ظهر به افق تهران، در مسجد بلال سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان «ولی‌عصر(عج)»، جام جم، با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد که این برنامه‌‌، از ابتدای آذر‌ماه 1391 به صورت زنده و مستقیم از رادیو قرآن پخش می‌شود.

آیاتی که در کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن توسط قاری میهمان تلاوت می‌شود، بر اساس مناسبت‌های مذهبی و ملی هر هفته، توسط هیات کارشناسی شورا تعیین و در اختیار قاری قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند هر هفته تلاوت، اذان و گزارش تصویری کرسی‌های اذانگاهی مجتمع «امام‌خمینی(ره)» و مسجد بلال صدا و سیما را از پایگاه اطلاع رسانی www.scquran.ir دریافت و در قسمت مربوطه، نظرات خود را درباره این برنامه‌ها منعکس کنند.
 
منبع خبر:فارس
کدخبرنگار:212003
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: