02 آبان 1400 18 (ربیع الاول 1443 - 40 : 11
کد خبر : ۲۱۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲
دو کتاب جدید از بیانات و دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با همکاری رایزنی فرهنگی ایران و انتشارات البراق در پاریس به زبان فرانسه منتشر شد.

عقیق: کتاب «حیات پیامبر اکرم از منظر امام خمینی» و همچنین کتاب «جهاد اکبر یا مبارزه با نفس» با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه و انتشارات البراق در پاریس چاپ و منتشر شد.

کتاب «حیات پیامبر اکرم از منظر امام خمینی» برای اولین بار به زبان فرانسه ترجمه و منتشر شده که شامل مجموعه‌ای از بیانات و دیدگاه‌های امام راحل (ره) در خصوص زندگی پربار پیامبر مکرم اسلام و مجاهدت‌های آن حضرت در راستای هدایت بندگان به سوی خداوند است.

از جمله مباحثی که در این کتاب مورد اشاره قرار گرفته می‌توان به موضوعات بعثت پیامبر(ص)، قواعد اساسی در حیات و رفتار حضرت رسول (ص)، رحمت و شفقت پیامبر(ص) نسبت به انسان‌ها، تواضع و بندگی پیامبر(ص) اشاره کرد که انعکاسی از بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی درباره پیامبر اسلام است. این نوشتار در 65 صفحه به فرانسه منتشر شده و به بهای هفت یورو در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

براساس این گزارش، کتاب دیگری «جهاد اکبر یا مبارزه با نفس» نیز شامل دیدگاه‌های سیاسی امام راحل درباره حکومت اسلامی و مجموعه‌ای از درس‌های اخلاقی ایشان در نجف اشرف است.

این کتاب در 66 صفحه به زبان فرانسوی و قیمت هفت یورو منتشر شده است.


 

منبع:فارس

211008

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: