01 آبان 1400 17 (ربیع الاول 1443 - 59 : 11
کد خبر : ۱۸۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۳
سخنگوی سازمان اوقاف و امورخیریه و دبیر پنجمین همایش وقف و رسانه گفت: با برگزاری همایش های وقف و رسانه و ارتقای سطح شناخت و اعتماد مردم به مقوله وقف رشد ۵ تا ۷ برابری وقف را در مقایسه با قبل از این همایش ها شاهد هستیم.
عقیق: حسن ربیعی در پنجمین همایش وقف و رسانه افزود: شناخت اصحاب رسانه از وقف و موقوفات از دستاوردهای برگزاری همایش های وقف و رسانه است و امروز وقف در میان مردم ناشناخته نیست و توانستیم آثار و برکات آن را در میان مردم تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: تعامل مستمر و هدفمند با رسانه ها، توسعه زیرساخت ها و ظرفیت های رسانه در اوقاف، ارتقای سطح آگاهی و شناخت مردم نسبت به مقوله وقف و بهره گیری از ظرفیت رسانه های جمعی برای احیا و بهره گیری از موقوفات قدیم و ایجاد وقف های جدید در جامعه از اهداف برگزاری همایش وقف و رسانه است.

پنجمین همایش وقف و رسانه با حضور ابو ترابی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، جمعی از استادان، پژوهشگران، چهره های هنری، فرهنگی و ورزشی در تالار وحدت آغاز به کار کرد.

قرار است از ۲۱ برگزیده فعال در عرصه های رسانه ای، پژوهشگری، فیلمسازی، بازیگری، مطبوعات و ورزشی، مبلغان حوزه و استادان دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شود.

در همایش وقف و رسانه حدود ۵۰۰ چهره برجسته در عرصه های یاد شده حضور دارند.

بنا بر اعلام سازمان حج و اوقاف ۱۲۰ نفر از اهالی رسانه های خبری، ۳۰۰ نفر از مدیران، برنامه سازان و هنرمندان، ۴۳ نفر از استادان دانشگاه ، ۸۵ نفر از مبلغان حوزه وقف، ۷۵ نفر از پژوهشگران در عرصه وقف و ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های مختلف حضور دارند.

منبع:جهان
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: