13 ارديبهشت 1402 13 شوال 1444 - 48 : 12
کد خبر : ۱۸۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
900 کاروان متشکل از زائران پیاده از سراسر کشور برای سوگواری 28 صفر به سوی مشهد در حرکت هستند.
عقیق: خلیل الله کاظمی معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین کاروان زائران پیاده با سه هزار نفر از شهرستان نیشابور و دورترین کاروان نیز از شهرستان بم به سوی مشهد در حرکت هستند.

وی با اشاره به آماده سازی ایستگاه های بین راهی استقبال از زائران پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد گفت: در ایستگاه های ورودی نیشابور، سرخس، قوچان و کلات نیز خدمات ویژه ای به زائران ارائه می شود.

وی توزیع غذا به صورت رایگان و توزیع هزار و 500 تن کیسه زباله در این ایستگاه ها را از جمله خدمات شهرداری عنوان کرد و افزود: 100 چشمه سرویس بهداشتی نیز تا مسیرهای 50 کیلومتری مشهد نصب شده است.

وی به آماده سازی سوله های بحران و سالن های ورزشی شهر مشهد برای اسکان زائران اشاره کرد و گفت: در پایانه های مسافربری نیز مکان هایی برای اسکان موقت رانندگان و زائران پیاده تدارک دیده شده است.

کاظمی با بیان اینکه در ایام پایانی صفر 250 دستگاه اتوبوس به ناوگان اطراف حرم مطهر رضوی افزوده می شود، اظهار داشت: به تعداد خودروهای ناوگان تاکسیرانی محدوده اطراف حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) نیز در این ایام 30 درصد افزوده می شود.


منبع:ابنا

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: