13 شهريور 1401 8 صفر 1444 - 57 : 13
کد خبر : ۱۸۰۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲
فرمانده هنگ مرزي مهران با اشاره امنيت زوار در مرز بين‌المللي مهران گفت: با استقرار ۳۰۰ نيرو و با استفاده از امكانات موجود سازماني امنيت در مرز فراهم است.
عقیق: غلام صحرايي در گفت‌وگويي در ايلام اظهار داشت: در آستانه اربعين حسيني هر سال شهر مرزي مهران ميزبان خيل عظيم عاشقان امام حسين (ع) بوده و حال و هوا و فضاي معنوي خاصي بر آن حاكم شده است.

فرمانده هنگ مرزي مهران گفت: اين يگان نيز در راستاي خدمات دهي به زائرين عتبات عاليات با استقرار ۳۰۰ نيرو و با استفاده از امكانات موجود سازماني در مرز بين‌المللي مهران براي هدايت، كنترل و ساماندهي زائرين حسيني دو ايستگاه صلواتي در محل پايانه مرزي و ميدان اصلي شهر مهران راه‌اندازي كرده است، همچنين امنيت كامل در مرز بين‌المللي مهران برقرار است.

وي ادامه داد: براي تسهيل در تردد زوار و همچنين اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي آنان در سفر به عتبات عاليات هشدارها و نكات ايمني نيز يادآوري مي‌شود.

اين فرمانده مرزباني اضافه كرد: زوار از هرگونه تردد در مبادي غير رسمي و غير مجاز اجتناب كرده و سعي كنند به صورت ساماندهي شده در ابتداي شهر مهران و در ميدان شهدا اقدام به تردد داشته باشند.

صحرايي تصريح كرد: زائران حتما بايد داراي گذرنامه و ويزاي كشور عراق باشند و با ماموران مرزباني و عوامل گذرنامه همكاري لازم را داشته باشند.

فرمانده هنگ مرزي مهران گفت: زوار مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند و در كشور عراق با ماموران عراقي رفتار مناسب داشته باشند.


منبع:حج
211008

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: