21 مهر 1400 7 (ربیع الاول 1443 - 09 : 02
کد خبر : ۱۶۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
پاسخی به اظهارات موهن حسن عباسی که اخیرا ویدئوی آن در شبکه های اجتماعی پخش شده است
دیوانگان سیدالشهدا را به سخره می گیرید؟ گاهی کتاب‌های فلسفه هنر را کنار بگذارید و نگاهی به مقاتل بیندازید تا بدانید ما پیرو مکتب «حب الحسین اجننی» هستیم. تا بدانید تاریخ دیوانه حسین و علی اکبر شدن برمی گردد به عاشورا.

عقیق: حسن عباسی از معدود افرادی است که در قامت کارشناس حوزه های مختلف در مجامع عمومی و رسانه ملی حاضر می شود و سخنرانی می کند؛ از سیاست داخلی گرفته تا روابط بین الملل و  سینما و دین و هنر و ... اما اخیرا این علامه ذوالفنون(!) اظهارات سخیف و موهنی نسبت به عزادارن حسینی و حتی شهدای کربلا داشته که دل بسیاری از ارادتمندان اهل بیت را به درد آورده است. حسن عباسی انگار فراموش کرده که آداب سخن گفتن درباره دردانه سیدالشهدا، با سخنرانی درباره «یورگن هابرماس» متفاوت است. انگار فراموش کرده انقلابی که ما حاضریم جان برایش بدهیم، با همین عزاداری ها حفظ شده، انگار فراموش کرده که اگر هزار مرتبه هم دهان به مشک و گلاب بشوید، هنوز بردن نام شهدای کربلا، کمال بی ادبی است.   

احتمالا شما هم کلیپ سخنان او را به تازگی در شبکه های اجتماعی دیده اید. عقیق انتشار این ویدئو را به مثابه نشر جملات ضاله می داند و به همین دلیل از انتشار دوباره آن خودداری می کند، اما برای آنکه مخاطبان بدانند داستان چیست و عباسی چه گفته، ضمن عذرخواهی از امام عصر(ع) و شیفتگان اهل بیت، برخی از جمله های او را عینا نقل می کند.

*آن کسی که می گوید دیوانه علی اکبر است را ببرید و در تیمارستان بستری کنید!

* طرف میکروفن را بر می دارد و بر سر خود می کوبد و می گوید رقیه! رقیه دیگر کیست؟!

*حسین معصوم بود، بچه‌هایش که معصوم نبودند. آن وقت اینها می شوند دیوانه رقیه و علی اکبر و عباس!

 آقای عباسی! شما را به خدا بروید و به تئوری پردازی های سابقتان ادامه دهید. بزرگان دین ما وقتی می خواستند درباره فرزندان سیدالشهدا سخن بگویند، اشک در چشمانشان حلقه می زد و پشتشان می لرزید، چه بر ما گذشته که امروز حسن عباسی با این ادبیات دور از شان درباره آل‌الله سخن می گوید؟ 

آقای عباسی! دیوانگان سیدالشهدا را به سخره می گیرید؟ گاهی اوقات کتاب‌های فلسفه هنر را کنار بگذارید و نگاهی به مقاتل بیندازید تا بدانید ما پیرو مکتب «حب الحسین اجننی» هستیم. تا دست کم بدانید تاریخ دیوانه حسین و علی اکبر شدن برمی گردد به روز عاشورا. اصلا اگر قرار بود شما نسخه نویس باشید، باید همه بزرگان ادبیات را در همان جایی بستری کنیم که شما فرمودید! امروز حتی کودکان و نوجوانان هم می دانند که دیوانگی در شعر، اوج شیدایی و شیفتگی را نشان می دهد. اصلا با قاعده شما تکلیف حافظ  و سعدی و محتشم و بیدل چه می شود؟ همه آنهایی که که در طول تاریخ فریاد زدند «این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست» چطور؟

اگر از شان علمی‌تان کم نمی شود، زندگی نامه رسول ترک را هم بخوانید. اصلا بروید مراتب عصمت را مرور کنید تا اینگونه بی محابا نگویید حسین معصوم بود، مگر اطرافیانش معصوم بودند؟ اگر نمی دانید رقیه کیست، «نفس المهموم» شیخ عباس قمی و «کامل بهائی» طبری را بخوانید. درباره مناقشات وجود دردانه حضرت سیدالشهدا هم بحث را به عالمان دینی واگذار کنید، چرا که آداب سخن گفتن در این ساحت را بهتر از شما می دانند. آقای عباسی! رقیه  همان است که مرده ها را زنده می کند، اگر باورتان نشد، چند روز دیگر که سالروز شهادت جناب ایشان است، سخنرانی را تعطیل کنید و به یکی از همین هیات‌های شهر خودمان بروید تا ببینید رقیه کیست.

آقای عباسی! این روزها به قدر کافی دل ما شکسته است، در این هفته های اخیر بارها شاهد بودیم که عده ای – خواسته و ناخواسته- به اسم آسیب شناسی، عزادارن حسینی را هتک حرمت کردند. شما که ظاهرا از خانواده انقلاب هستی، دست کم بر زخم ما نمک نپاش.

در پایان آرزو می کنیم آقای عباسی که خود را همواره سرباز انقلاب می داند، توضیحات قابل قبولی ارائه دهد تا دردهای ما کمی تسکین یابد.  

 

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵۸
ناشناس
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
حالا نمیشه به جای کلمه دیوانه از کلمات محنرمانه تر برای عاشقان واقعی سالار شهیدان استفاده کرد. کلمات و شئونات و حرکات ما در موقع عزا داری باید متناسب با منش و فرهنگ عاشورایی امام حسین باشد . تا ما را مضحکه ملت های دنیا نکند. تا خدای نکرده آن امام بزرگوار از ما رنجیده خاطر نشود.
ناشناس
|
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
با سلام همه عالم داد میزنند یاحسین ؛امام حسین علیه السلام می گویندابوالفضل! شهادت حضرت عباس علیه السلام کمر آقا رو بشکست. وقتی امام معصوم علیه السلام براثر شهادت برادر شریفشان داغی میبینند که با هیچ اشکی تسکین نمی یابد؛تکلیف ما دیگرگون است.سرگذشت ابن. را وندی را در کتاب مغز متفکر جهان شیعه؛امام صادق (ع) بخوانید.او کسی بود که با تمام ذکاوت معلومات وشیعه بودنش تا بدان جا رسید که الوهیت و نبوت و معاد را انکار کرد و با وجود اینکه مرتد شده بود علمای دینی فقط پاسخ علمی به او می دادند.نردبان این جهان ما و منی است،پلکانش دم به دم بشکستنی است،لاجرم هرکس که با لا تر نشست،استخوانش سخت تر خواهد شکست.
حامی ولایت
|
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
در عجبم از دوستانی که با دیدن چند ثانیه فیلم تقطیع شده چنین قضاوتی میکنند.لطفا سخنرانی های دیگر استاد رو گوش بدین بعد اینطور قضاوت کنید.در برابر خدا و ایشون و جامعه اسلامی مسئولید.حواستون به حق الله و حق النفس باشه.یاحق/
هم وطن
|
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
اولاً ایشون توهین نکردن
ثانیاً آیت الله احدی میفرمودند:
اینکه بریر میگوید: «انا مجنون الحسین» به این معنا نیست که من دیوانه ی حسینم! نه خیر!.. اهل بیت آمدند تا حماسه و ولایت بسازند، نیامدند که دیوانه بسازند! اینها، ائمه را پایین می آورند!
مجنون یعنی چه؟! ما یک جُن داریم، یک جَن! جُن یعنی دیوانه ولی جَن یعنی #سپر
ما دیوانه ی حسین (ع) نیستیم! ما سپر حسینیم! منظور بریر این نبود که؛ من دیوانه ی حسینم! منظورش این بود که من #سپر_بلا ی حسینم، تمام تیرها را بر من بزنید!..
پاسخ ها
حوزه قم
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
متا ه سپر امام حسینیم و نه سپر خودمان "ولایه علی بن ابی طالب حصنی" نکته بعدی آنکه مجنون اسم مفعوله و از فعل ساخته میشه و فعل جنن به معنی دیوانگی است در حالی که در صورت سخن آقای احدی اسم مفعول باید از اسم جنه به معنای سپر ساخته بشود که کاملا من درآوردی و غلط است
عاشق حضرت رقیه س
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
به نظر من اقای عباسی از عاشقان حضرت رقیه س هست.
خواهشا بحث های دیگر ایشون رو هم گوش کنید.
navid 313
|
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
نقد بنده از اين جريانتات اخير(تقطيع سخنراني دکتر عباسي و تخريب اين استاد حکيم) :
نميخوام اسم هياتي که رفتم رو ببرم اما بهتون بگم بنده يه هياتي رفتم هيات بزرگي هم هست تو يکي از شهرهاي ايران... .
هرکي جاي من بود ميرفت اون هيات ميگفت ا.. واقعا اعصابم از بعضي انسان هاي بي فکر خورد ميشه که ميگن توهين توهينه! شما اول برو معناي توهين رو بفهم آقايي که ميگي توهين کرده ... بيا ببرمت اون هيات ببينم خودت چي قضاوت ميکني؟ هياتي که سخنرانش ولايت فقيه رو قبول نداره و به امام خامنه اي توهين ميکنه خودشو عزادار امام حسين(ع) ميدونه خيلي بيجا ميکنه... بهتره اونايي که دکتر عباسي رو
تخريب ميکنن و اونايي که تاييد ميکنن چشاشونو باز کنن ببينن کجارو ميبينن!

تو هياتي کهخود زني ميکنن حالا فرضو بر اين بگيريد يه نفر از اهلسنت بره اون هيات ببين چي ميشه ديگه
يعني بخواد شيعه بشه صد سال ديگه نميشه! آخه چرا آبروي شيعه رو
بعضيا ميبرن؟ مگه شيعه اينه؟ خودزني کن نه تو جمع برو يه جا که کسي نباشه چرا جلو دشمن آبروي شيعه رو ميبري؟
چرا بايد شيعه ها احساسي برخورد کنن تا باعث سو استفاده دشمن و از جمله وهابيت بشه؟
اگه ديوانه اي برو تو خونه ات انقدر بزن تو سرت تا جونت در بياد چرا مياي تو جامعه که بعدش به دست دشمن آتو بدي؟
اين نظرو کلي عرض ميکنم با اونايي که ادعا ميکنن عزادار امام حسين(ع) هستن بهتره بگم اونايي که به شور حسيني
رسيدن اما به شعور حسيني نرسيدن، بريد از دکـتر چيزي در مورد امام حسين(ع) ياد بگيريد.... به همون امام حسيني که قبولش داريد فرقي نداره چرا چون اصلا صداي حسين حسين شنيده نميشه، بخدا يه لحظه فکر کردم دارم راک گوش ميدم نه مداحي... .
مگه احساسي برخورد ميکنيد راست ميگيد بريد تو خونتو بزنيد تو سر و کله خودتون تا بميريد اين عزاداريه نه اينکه
تو جمع خودنمايي کني و خودزني کني تا ي ستون ديدي بدويي سمتش چند نفرم جلوتو بگيرن،اين ميشه آبرو ريزي و
خودنمايي نه عزاداري!!!!
اينايي که ميگم با چشم ديدم واقعا شرمم ميگيره توصيف کنم.

اين صحبتهاي بنده کلي بود بعدا نگيد به کسي توهين کرديم و فردا کافرمون کنيد..

انشاالله همه ما هدايت بشيم و از همه مهمتر عاقبت بخير بشيم به برکت صلوات بر محمد و آلش.... اللهم صلي علي
محمد و آل محمد و عجل فرجهم /.
محمد
|
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
ما شيعيان اگه براي امام حسين عليه السلام وداحي وعزاداري ميكنيم بايد رفتار وگفتارمان هم حسيني باشه.
حوزه
|
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
امام علی علیه السلام: زبان مانند سگ درنده است و اگر جلو آن را آزاد بگذارى به هر كس نيش ميزند، چه بسا سخنى كه از زبان آدمى بيرون شود و نعمتى را از انسان سلب كند، هر آن كسى كه زبان خود را بدون اختيار رها كرد و آن چه خواست گفت، و اباء و امتناعى نداشت به پريشان حالى و رسوائى خواهد افتاد و سقوط خواهد كرد و سرانجام گرفتار عذاب خداوند و مورد ملامت و سرزنش مردم قرار خواهد گرفت‏
من لا يحضره الفقيه، ج‏4، ص: 388
حوزه
|
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
امام علی علیه السلام: زبان مانند سگ درنده است و اگر جلو آن را آزاد بگذارى به هر كس نيش ميزند، چه بسا سخنى كه از زبان آدمى بيرون شود و نعمتى را از انسان سلب كند، هر آن كسى كه زبان خود را بدون اختيار رها كرد و آن چه خواست گفت، و اباء و امتناعى نداشت به پريشان حالى و رسوائى خواهد افتاد و سقوط خواهد كرد و سرانجام گرفتار عذاب خداوند و مورد ملامت و سرزنش مردم قرار خواهد گرفت‏
من لا يحضره الفقيه، ج‏4، ص: 388
شهلا
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
وای به حال شما که بدون تحقیق به یه فرد دلسوز تهمت میزنید منم اولش وقتی کلیپو تو آپارات دیدم دردم اومد ولی رفتم دنبالش که ببینم موضوع واقعا چیه بعد دیدم دوباره شیطنت بعضی دشمنان داره کار دستمون میده.
آقای پدر که میگی عباسی به حضرت رقیه توهین کرده من مطمعنم شما کلیپو کامل ندیدی
آره منم قبول دارم که حسن عباسی خاک پای حضرت رقیه و حضرت عباس هم نمیشه واین رو هم اطمینان دارم ایشون خودشون هم همین اعتقار رو دارن
ترو خدا آب به آسیاب دشمن نریزید
پاسخ ها
زهرا
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
شهلا خانوم احساسی نشو منم تحقیق کردم اما نظرم باشما متفاوت اگه عباسی اعتقاد داشت پس چرا اینطور شخصیت بچه های ابی عبدلله رو تخریب کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدشم ایشون به چه حقی اظهار نظر کرده اونم راجع به کی به سرورم قمر بنی هاشم مردی که بابردن اسمش لرزه به تن دشمن مینداخته فدای حضرت عباس من یکی روش خیلی تعصب دارم اگه کسی بخواد با اسمش بازی کنه اروم نمیگیرم درضمن بدون که حضرت عباس رو برادرزادش خیلی حساس مبادا که با طرفداری بیجا حضرت عباسو برنجونی که واویلا
sarbaz
|
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
توصیه به همه در ایام اخر الزمان
حتی حرف قرانی رو هم با سند ومدرک ومنطق بپذیرید
نوای حاج غلامعلی امینیان
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
سلام
پاسخ دندانشکن غلامعلی امینیان به جسارت کننده(حسن عباسی)و منکرین ساحت مقدس حضرت رقیه (سلام الله علیها)در سایت:
www.qatlegah.blogfa.com

حامــل پرچـــم رقیـــــــــــــــــه ایــم
اللهم عجل لولیک الفرج
بنده خدا
|
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
بسم الله الرحمن الرحیم . اگر من جایی حرفی سخنی بگویم دوست من کسی است که ببیند دیگر سخنانم در تقویت چه بوده و اگر به نتیجه رسید که من اشتباه کرده ام و اخلاق اسلامی حکم می کند که مرا به گوشه ای بکشاند و مرا امر به معروف کند نه اینکه جار بزند که من حرف زشتی گفته ام و خود آن را تکرار کند و باعث شود که دیگرانی هم که نشنیده اند بشنوند . ای کاش تمام دلسوزی ما هوشمندانه بود .
ایلیا
|
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
آقای به اصطلاح دغدغه مند بر صحبتهای کامل آعباسی رو گوش بده بعد افاضه بفرما.شما چرا آب به آسیاب دشمن میندازید.متاسفم برای شما
پاسخ ها
حوزه
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
ایلیای عزیز بنده کامل گوش دادم و ای کاش گوش نمیدادم چند روزی بود کلا ریخته بودم به هم ایلیا جان اگر کسی جلوی رویت بگوید بچت دیگه کیه خودتو عشقه!!! چه احساسی داری؟؟؟
اونم اون بچه که چه عرض کنم من بچم و الا خانوم رقیه که خانوم دو عالمه
در رابطه با دشمن هم که عرض کردی عزیزم حسن عباسی علم اسلام و انقلاب نبوده و نیست که مخالفت باهاش مخالفت با اسلام و انقلاب باشه
علم واقعی اسلام و انقلاب ما حضرت رقیه سلام الله علیها است که اول عزادار حضرت سید الشهداء بود و این راه را برای ما با جانش حفظ کرد
حضرت امیر فرمودند دینت را به اشخاص نشناس بلکه اشخاص را با دینت بشناس عزیزم
بدان سکوت امروز ما آبی است به آسیاب دشمن چرا که دشمن همین را میخواهد بی تفاوتی و بیغیرتی نسبت به مقداس مذهبی حال با هرعنوانی که باشه
حوزه
|
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
حضرت پیامبر فرمودند انی لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربا چرا نفرمود الا الموده لی
نمیدانم پدر شده اید یا اصلا هنوز ازدواج هم نکردید
بچه ها، من یک پدرم، میدانم این جمله یعنی چی
بچه ها اگر این شخص به خود حضرت سید الشهداء علیه السلام توهین میکرد انقدر جگر آقا به سوز نمیآمد که به دختر ایشان توهین کرد
اگر کسی تو گوش خودتان بزند بیشتر تحمل میکنید تا تو گوش فرزندتان
هرچند که همه تو گوش این بانو زدند آنها با دستشان و برخی با لفظشان
لعن الله من قتلک بالایدی و الالسن!
بچه ها این بانو از همه کتک خورد شما دیگر کتکش نزنید
بچه این دختر از همه زخم زبان شنید شما دیگر زخمش نزنید
بچه ها این دختر زمانی که زنده بود در تاریخ دارد بالاترین درجه محبت حضرت سید الشهداء علیه السلام به ایشان بود
من دختر دارم پسر هم دارم ولی دختر چیز دیگری است برای پدر
وقتی مینشینم از سروکولم بالا میرود وقتی بلند میشوم میگوید بغلم کن همیشه با من است
در تاریخ خواندم حضرت رقیه سلام الله علیها هم اینچنین بود نسبت به پدر
بچه ها وام الیتیم فلا تقهر کجا رفته این دختر یتیم است عمویش، برادرش و پدرش را کشته اند بچه ها این دختر همه چیز ماست نه همه چیز امام حسینه همه چیز!!!!!
محمد
|
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
روزی آقای انسانی فرمودند من دل داده استادم هستم ولی سر داده او نیستم!!!
این کلام ایشان یک عمر تجربه و معرفته
بچه هایی که تمام همتتون پوشیدن روی اشتباه فاهش استادتونه فردای قیامت هم از استادتون دفاع میکنید یا از حضرت رقیه سلام الله هر کسی با کسی محشور میشود که دوستش دارد
سرداده مولای دوعالم باشید در عین حالی که دل داده دیگرانید!!!!!!!!!
محمد
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
روزی آقای انسانی فرمودند من دل داده استادم هستم ولی سر داده او نیستم!!!
این کلام ایشان یک عمر تجربه و معرفته
بچه هایی که تمام همتتون پوشیدن روی اشتباه فاهش استادتونه فردای قیامت هم از استادتون دفاع میکنید یا از حضرت رقیه سلام الله هر کسی با کسی محشور میشود که دوستش دارد
سرداده مولای دوعالم باشید در عین حالی که دل داده دیگرانید!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
کمی در صحبت های رهبری دقت کنید
وای بر ما
حوزه
|
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مدافعان حرم حضرت رقیه سلام الله علیها باید روزی را هم با عنوان "مدافعان حریم" بگذارند
دفاع از حریم مهم تر است از حرم !!!!!!!!!!!!
سید رضا تاجیک
|
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
حسن عباسی جواب توهینت رو میبینی حوالت با ائمه معصومین
زهرا
|
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
توهین توهین حالا برا هرسالیم باشه اینوقبلنم گفتم اگه بعضیا خیلی مردن بیان از ناموس امام حسین دفاع کنند نه از استادشون وگرنه همرنگ با دیگران شدن که کاری نداره من خودم طرفدار حقم .حق یعنی امام حسین وبچه هاش هرکی مخالف باشه برا من فرقی نمیکنه یا حسین مظلوم
پاسخ ها
محمد
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
حقا که نامت زهراست
زهرا
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ممنون محمداقا من فقط سعی کردم ازحق طرفداری کنم نوکری بانو برا من افتخاری هرکاری ازدستم بربیاد برا امام حسین وبچهاش میکنم از کسی هم ترسی ندارم برامم مهم نیست بهم منفی بدن ومخالفم باشند مهم اینکه سکوت نکنیم . هرکی میخواد هرچی بگه نوکر رقیم
حوزه
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
وقتی که مرد ها بترسند و نا مرد شوند آن وقت است که شیر زنان پیدا میشوند!!!
زهرا یعنی غیرت آنقدر گریه کرد بر ظلم پدر که گفتند یا روز گریه کن یا شب
زهرا یعنی یک تنه به اندازه یک سپاه از علی همایت کرد تا پای جان
واقعا برای مردهایمان متاسفم که یک خانوم باید فریاد وا غیرتا نسبت به ناموس سید الشهداء علیه السلام بلند کند
زهرا
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
منم با شما موافقم نمیدونم چرا بعضی از مردا دفاع از استادو به دفاع از ناموس امام حسین ترجیح دادن واقعابرامن عجیب من شخصا ادمی نیستم که همه جا نظر بذارم ولی اینجا وظیفه خودم دونستم که از امام حسین و بچهاش دفاع کنم این حداقل کاری بود که میتونستم برای سرور بزرگوارم حضرت رقیه انجام بدم وگرنه حضرت رقیه کجاو من حقیر کجا خیلی خوشحالم که ادمایی چون شما هنوزهستند وطرفدار حقند ان شالله بانو رقیه دست هممونو بگیره
جواد
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یک سوال؟؟؟
اگر کسی به قرآن و نماز توهین میکرد بازهم میگفتین آبرویش را نبرید و ساکت باشید؟؟؟؟
حضرت رقیه و عزای حسین است که قرآن و نماز را نگه داشته است!!!!!!!!!!!1111
حسن
|
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
مگه خدا تو قران كريم نگفته خبري رو كه شنيدين اول تحقيق كنيد بعد منتشر كنيد؟نويسنده اين مقاله اصلا همون سخنراني رو از اول تا اخر گوش داده؟نه بخدا.داداش اين سخنراني مال 7سال پيشه!كامل هم گوش بدي همه چي مشخص ميشه كه منظور اقاي عباسي چيه.پايان مقاله عقيق بايد مي نوشتن نويسنده:كج فهمتيرن فتنه گر
جواد
|
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یک سوال؟؟؟
اگر کسی به قرآن و نماز توهین میکرد بازهم میگفتین آبرویش را نبرید و ساکت باشید؟؟؟؟
حضرت رقیه و عزای حسین است که قرآن و نماز را نگه داشته است!!!!!!!!!!!1111
جواد
|
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یک سوال؟؟؟
اگر کسی به قرآن و نماز توهین میکرد بازهم میگفتین آبرویش را نبرید و ساکت باشید؟؟؟؟
حضرت رقیه و عزای حسین است که قرآن و نماز را نگه داشته است!!!!!!!!!!!1111
جواد
|
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یک سوال؟؟؟
اگر کسی به قرآن و نماز توهین میکرد بازهم میگفتین آبرویش را نبرید و ساکت باشید؟؟؟؟
حضرت رقیه و عزای حسین است که قرآن و نماز را نگه داشته است!!!!!!!!!!!1111
صادق
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
http://dl5.zahra-media.ir/dr%20abbasi/daneshgahi/dr%20abbasi-daneshgahi-hamedan-khob%20Bad%20Zesht-85.2/dr%20abbasi-daneshgahi-hamedan-khob%20Bad%20Zesht-85.2-s.rar
این لینک سخنرانی کامل حسن عباسیه
اگه شعور و دین دارین نظرمو پخش کنین
در ضمن باید بگم این سخنرانی مال سال 85 هستش که یک سری از سایتهای دروغگو طوری جلوه دادن که انگار تازه انجام شده
اگه فیلم رو هم ببینین عدد 85 کاملا پشت سر حسن عباسی مشخصه
پاسخ ها
کریم
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
صادق عزیز تاریخ سخنرانی هیچ اهمیتی نداره کجای کاری مگه فرقی میکنه حالا که این فساد علنی شده باید باهاش مقابله کرد حالا اصلش مال هروقتی باشه چرا میخواهید با مطرح کردن تاریخ های متفاوت بحث رو به حاشیه ببرید!!!!!!!!!!
زهرا
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ببخشید کدوم مذهبی ها
ارشک
|
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
عقل ومنطق بزرگترین سرمایه هرانسانی است
حوزه
|
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
بچه ها ما باید راه پیمایی کنیم فریاد بزنیم توهین به حضرت رقیه سلام الله علیها توهین به عزاداری امام حسین است بی شک و انقلاب ما و ولایت فقیه همه از این عزاداری ها شکل گرفته
خواهش میکنم آقای سازور آقای ارضی آقای حدادیان یک روز را برای راه پیمایی بر ضد این افراد مشخص نمایند
دیگر بس است تذکر لسانی یک حرکت میخواهد
ما هرچه داریم از حضرت رقیه است ایشان شهید گریه و عزاداری است ایشان معلم ماست
امام خمینی فرمود آن نوجوان 15 ساله معلم ماست در دستگاه امام حسین علیه السلام هم این کودک سه ساله معلم ماست استاد ماست ما هرچه داریم از ایشام است
من در قم تنهام شما بزرگاه هیئتیها حرکت کنید نگذارید افراد بی تفاوت شوند لابد فردا همین شخص میگوید امام حسین علیه السلام کی هست بگویید خدا!!!
این ها همه انحراف وهابیت است حرکت کنیم نه پول میخواهد نه هزینه دارد تنها غیرت میخواهد و رهبر آگاه هم که با ماست یا علی منتظرم
پاسخ ها
بچه هیئتی
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
این کامنت همون هدف این بحث هاس ... تفرقه و به جان هم انداختن مذهبی ها ...
تو رو خدا بیدار بشید و این قدر بدون تحقیق و از روی احساسات حرف نزنید ...
سیدفواد
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
دقیقا با نظر بچه هیئتی عزیز موافقم
محمد
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
به جای دلسوزی برای حسن عباسی برای مقدسات دلسوزی کنید ما بر روی عقاید فاسد نباید اتحاد داشته باشیم
مجاهدین راه حق
|
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
عباسی و توهین به اهل بیت(ع) !!!!؟ آخه کسی که تنها پشتوانه اش در مبارزات سیاسی و مجاهدت های فرهنگی و انقلابیش تنها و تنها نذر و نیاز و روضه خوانی شاگردان، طرفداران ، خانواده، اقوام و فامیلش بوده و بس چطور ممکنه به اهل بیت (ع) جسارت کرده باشه!؟ اون هم در یک فیلم برش خورده چند ثانیه ای!؟
اما این هیاهو و سرو صدای مداحان........!
ولی حداقل بیانات و سخنرانی های گیرا و جذاب مجاهد حسن عباسی به قول یک استاد دانشگاه آدم رو به یاد مبارزات شریعتی و مطهری میندازه!!!!؟ افسوس و صد افسوس
بخشی از نظر شما حذف شد.
ناشناس
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود میبری و زحمت ما میداری
پاسخ ها
مخالف
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ببخشید مگر مگس منکر مقدسات الهی است لطفا به مگس توهین نکنید
سیدفواد
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
به نظرم این بحث رو تموم کنیم بهتره...دیگه داره بی تقوایی میشه...نتیجه هم گرفتیم...اطرافیان "بعضیها" رو هم شناختیم...خداروشکر که ما غیر از اهل بیت و فرزندان پاکش برای دیگران سر و دست نمیشکنیم...عشق است رقیه (س) بنت الحسین...سربلندو پیروز باشید....یاحق...www.hamsangar72.blogfa.com
علي
|
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
جناب آقاي عباسي قطعا فرزندان امام حسين معصوم بودند وقتي كساني مانند امام راحل و شيخ انصاري معصوم بودند مي خواستيد فرزند امام حسين معصوم نباشد برفرض محال كه حرف شما درست باشد كمي با ادب تر فرزندان امام حسين جزو حزب مشاركت كارگزاران دوستان آقاي خاتمي و...نيستند كه اينگونه بي ادبانه در باره آنها صحبت ميكني
زهرا
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
اه از توهین کردن به ناموس امام حسین اه ازدفاع کورکورانه وتعصب بیجا سیدتی رقیه بانو دستمونو بگیر
حسن عباسی
|
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
آه از ظلمت جهل و توفان تهمت و افترا
شهید چمران
برای عقیقی ها متاسفم از جهل آنها
طلبه
|
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
حسن عباسی اشتباه کرد مانند خیلی های دیگر ولی اگر عذرخواهی کند خود را بالا برده و الا جز خواری برای خودش بجا نگذاشته است
زهرا
|
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
قربونت بشم خانوم رقیه هرکی میخواد منفی بده بده فقط فقط عشق است رقیه بنت الحسین
بی دین باشید ولی آزاده
|
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
واقعا جای تاسف و تاثر داره برای جماعتی که نفهمیدند عباسشی چه گفت و نه فهمیدند در شبکه های اجتماعی چه بلوایی به پا شد.
وقتی فاسقی برای شما خبری آورد ، دربارش تحقیق کنید ، چهارتا مطلب میزارید رو سایت ، بدون اینکه قبلش بگید ، بعدش بگید ، یا 30 ثانیه از یه حرف دو ساعتع رو قطع میکنید که چی؟
میخوای همین جا بیست مورد بهت نشون بدم که منکر وجود امام زمان شدی؟
به شان امام حسین توهین کردی و وجود ولایت ائمه و عصمت پیغمبر زیر سوال بردی؟
بچه حزب الهی ها هم ازین کارها بلدن ، ولی ایمان دارن به روز جزا.
میدونم که منتظر نمی کنی ، نوشتم خودت بخونی ، لااقل جرات داشته باش و اسم شیعه رو از وبلاگت بردار و گرنه رسوایی بدی در انتظارته
یا رقیه مدد
|
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
سلام
اوورین
راستی یه سر چی بکنید تو نت عکسای جنایات توی سوری عراق و جاهای دیگه رو ببینید یه عاشورای واقعی بر پاست .اربا اربا رو به عینه میبینید.ما الان تو کربلاییم چی کار داریم میکنید برا مردم مظلوم؟؟؟؟؟؟
یا علی اکبر مدد
یا رقیه مدد
|
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
میبینم که کامنت من رو منتشر نکردید .
عیب نداره یه نفرتون هم بخونه کافیه.این جوری فهمیدم حرف حساب زدم.این دومین باره کامنتم جایی منتشر نمیشه هر دوش هم برای دفاع از عقیده و آرمانم بود.خدایا کمکمون کن.ما رو اگر تو راه نیستیم به راه بیار و اگر تو راهیم از راه راست خارج نکن.
یا زهرا
یا رقیه مدد
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
بسم رب الحسین
سلام
1.بله دکتر عباسی از معدود افرادی هستند که متخصص در همه ی زمینه ها هستند زیرا ایشون بعد از حضرت آقا تنها استراتژیست این کشور هستند.استراتژیست میدونید یعنی چی؟میدونید کارش الان چیه؟داره از دل اسلام ناب محمدی سیاست اقتصاد فرهنگ برا من و توی بچه مسلمونِ پر مدعا در میاره که بتونه برا اومدن حضرت جامعه رو اماده کنه .یه تنه.
2.حسن عباسی آداب رو فراموش نکرده ادبیاتش اینه استراتژیش تو حرف زدن این مدلیه خودش صد بار گفته من معلم اخلاق نیستم برید سرِکلاسای حاج آقا جاودان و حاج آقا پناهیان بشینید.آداب صحبت درباره ی اهل بیت رو اون دسته از مادحین ما فراموش کردن که چون فکر میکنن ذاکر اهل بیتن هر جوری بخوان میتونن تمثیل ببندن.حرف های حضرت آقا رو که نمیخواد یادآواری کنم درباره ی هیئت ها که این جور باشه اون جور باشه.چند تاشون بله چشم کفتنو اجرا کردن.چقدر ماداریم از بی تقوایی مادحین ضربه میخوریم به نفع دشمنی که سوء استفاده کنه.اکثر این مداحایی که بیت دعوت نمیشن آقا با کلامشون با شیوه شون مشکل داره برادر .ادبیات آمام حسین کجا توش رقاصی برا عباس بوده؟
3.دکتر عباسی همون کسیه که زمان جابجایی ضریح امام حسین ع با وجود اعتراض بعضی روشن فکرای ما وقتی عکسش رو سرِکلاس نشون داد تا چند لحظه از شدت بغض نتونست حرف بزنه.
4.این کتابهایی رو که لیست فرمودید چند تا از مادحینی که اسمشون در سایت شما ذکر شده خوندن؟بعضی ها مقتل رو هم غلط میخونن برادر.
5.این اتفاق آنهم چند روز مانده به شهادت حضرت رقیه س فقط و فقط و فقط کار اصحابی است که چند وقت است سکان مملکت را به دست گرفته اند زیرا از زیر و زبرشان همه لیبرال اند و سر سخت ترین دشمن لیبرال ها در مملکت جمهوری اسلامی و امام زمان فقط دکتر عباسی است.
و در نهایت چرا دست از بی بصیرتی و هزینه تراشی برای نظام بر نمیدارید.بروید جلوی آن سریع القلم را بگیرید که در مملکت خمینی 20 سال است که میگوید ما باید اسرائیل را به رسمیت بشناسیم.بروید مراقب مذاکره همه جانبه باشید .میدانید مذاکره همه جانبه یعنی چه؟یعنی مرگ بر آمریکا کشک.خودتان میگویید عباسی مرد نظام است عباسی مرد جنگ است پس چه میکنید با مرد نظام و جنگ.از خودتان بپرسید برای آماده سازی جامعه برای ظهور آقا کدام بیشتر کار کرده اید؟آقا به کدامتان بیشتر احتیاج دارد؟آخر که اوج کار فرهنگیتان اجتماع بر ضد یک فیلم است بدون اینکه بدانید موضوع چیست.چرا آبروی مملکت و بچه مذهبیها را میبرید.آخر ما که هر چند روز یک بار تنمان باید جلوی این بی دین ها بلرزد که ببینید تو هیئتاتون چیا گفتن.
در ضمن بنده که خاک پای همه هستم ولی از نزدیک با یکی از عقیقیون مراوده داشتم.اخر برادر شما که کار ارباب رجوع را راه نمیندازی و یک دانشگاه را آنهم به اسم امام زمان علاف میکنی دیگر چرا ادعا داری؟در ضمن عقیق آقای عباسی تنها و تنها پاسخ گوی رهبر انقلاب است شما که هم طراز ایشان نیستی که به شما جواب پس دهد.هستید؟پس این بازی در زمین دشمن رو تموم کنید.کمی با بصیرت تر و با اطلاعات بیشتر جلو بیایید .دیگر تنها با ریش و تسبیح و سر کج و هیئت های هفتگی نمیتوان جلوی دشمن ایستاد.فکری کنید .آخر تا کی داغ بشویم بر جگر یوسف زهرا.کاری کنیم.فکری کنیم.
اگر دین دارید این کامنت را منتشر کنید.
یا رقیه مدد
حسین
|
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
ای خدا ببین بچه مذهبی های ما رو...
خیلی راحت اومدن دارن غیبت یه آدم رو میکنن و جواب خودشون افتخار هم میکنن...خدایا خودت رحم کن
بنده اصن تا الآن صحبت های آقای عباسی رو گوش ندادم و هیچ نمیدونم ایشون چه تفکراتی دارن
اما این خوب نیس که ما بشینیم هی غیبتش رو بکنیم
یه مرد که باهاش ارتباط داره یا عقیق که این همه ادعای تیم رسانه ای داره، برن از آقای عباسی این سوال رو بکنن که آیا این حرفو زده یانه؟... اگه زده براش دلیل بیاری
چرا میخایم همیشه عجولانه تسمیم بگیریم
متاسفم برای عقیق که داره محبوبیتش رو با اینجور کارا از دست میده....
زهرا
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
باباغباردوروبرت راگرفته بود/این شمربودبال وپرت راگرفته بود/تالطمه زدبه صورتم اورا شناختم/دستش عجیب بوی سرت را گرفته بود/السلام علیک یا رقیه بنت الحسین علیه السلام ایام سوگواری حضرت رقیه رو به عاشقانشون تسلیت میگم یا رقیه مظلوم
کچوئی
|
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
با سلام
بنده سخنرانی را کامل گوش دادم
اصل حرف اینکه ما باید برویم به سمت امام زمان درست است ولی سخنرانی ایشان چند اشکال بزرگ داشت
1-روند سخنرانی ایشان به سمت این مثال که بصورت کلیپ پخش شد هیچ ربطی به موضوع سخنرانی نداشت
2تمسخر شعر هایی که گفتتند بسیار اشتباه بزرگی است چون ما خودمان در مقابل امام زمان کوچک میشماریم واز اب وجاروکردن مقصد مان قلب ودلمن است نه جلوی خانه این یک تمثیل است
3- در این سخنرانی گفتند که ما باید به امام زمان برسیم درست ولی اصحاب ید شهداء وخانواده ایشان به عنوان الگو های ما برای رسیدن به سید واقای زمان است
3لحنی که درابطه با بردن نام ائمه بکاربرده شده بسیار لحن دی است همان لحنی که در ابطه با شیطان پرستان گفتن نام فرزندان امام حسین علیه السلام بردن این بی ادبی است حسین بدون پسوند وپیشوند کمال بی ادبی است خدادوند در قرآن میفرماید به پیغمبر محمد نگوئید رسول الله بگویید سید شهدا جان پیغمبر است میوه قلب پیغمبر است آیا این بی ادبی نیست ک بگوییم حسین
4-وجهه های مختلف امام حسین علیه السلام در یاران خاپوانواده ایشان متولور است نمیشود آنها رانادیده گرفت
البته بازم حرف هست ولی همینم جواب نمیتون بدن
احمد
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
با سلام تو فرهنگ شیعه پارچه مشکی که برای روضه استفاده میشه حرمت داره روضه خون حرمت داره سینه زن و عزادار محترمند پس منتسبین حضرات معصومین به طریق اولا دارای احترام میباشند کسی سر نام حضرت رقیه یا فاطمه صغیره یا هر چیز دیگر بحثی نداره. مهم وجود حضرته که محققان بزرگوار مثل آیت الله فاطمی نیا و... یا خیلی از عرفا وجود ایشان رو اثبات میکنند از اینها بگذریم یه حدیث رو به خاطر شهرتش و تواترش صحه میذارند وجود بارگاه برای حضرت از زمان سال61 هجری این موضوع رو به حد تواتر نمیرسونه؟ توهین در مکتب اسلام مذمومه مراقب حرفهامون باشیم
کلب الرقیه س
|
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
آقا ما نفهمیدیم چرا تو این چند سال اخیر همه دنبال اسیب شناسی و چی حرومه چی حلاله چی بدعت چی نیست خانوم حضرت رقیه بوده یا نبود؟؟؟عزداری صحیح چیه نا صحیح چیه؟؟اگه کسی جواب این سوالورو فهمید به ما هم بگه.هرکی از راه میرسه یه اسمی داره یه منصبی داره شروع میکنه درباره آقا اباعبدالله الحسین ع صحبت میکنه.
میلاد
|
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
شماها عقبه سلیمان بن صرد خزایی هستید ، همیشه خدا با کج فهمیا و دیر فهمیاتون باعث فاجعه میشید ، به خودتون نگاه کنید اماممون چرا در غیبته؟؟؟
زهرا
|
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
برا هرسالیم که باشه توهین توهین اقای عباسی مدرک داشتن نشانه شعور وشخصیت نمیباشد چطور بخودت اجازه دادی راجع به سرورت بی احترامی کنی توخاک پای غلامای امام حسینم نمیشی چه برسه به اهل بیتش بترس از روزی که باید در محضرشریفشون پاسخ گوباشی اینطوربگم عباسی دیگر کیست عباسی وامثال استادها برای من مهم نیست فقط بیبی رقیه خانوم سه ساله قربونت بشمجلوی هرکی که بخواد با اسمت بازی کنه وای میسم حتی یه نفری سیدالشهدا وعلمدار دلیر شاهد باشید که مثل بعضیا وکیل مدافع یه انسان جایزالخطا نشدم
مجید
|
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
این سخنرانی که برای چند سال پیشه...
منظور حسن عباسی هم چیز دیگه ای بود که اینطوری برداشتی تیکه های سخنرانیو کات کردی و نوشتی، "فی قلوبهم مرض" نباشید لطفا...
این اولین باره تواین چند سالی که این سخنرانی تو اینترنت هست کسی اونو با عنوان "جسارت فلانی به حضرت رقیه تو سایتش پخش کرده...
اگرم بر فرض کار حسن عباسی اشتباه بوده این کار شماهم که این کلیپ کات شده رو با عنوان جسارت به حضرت رقیه اشاعه دادی بعد این چند سال واقعا اشتباه بود...
اشکال داره این کار...
نیما
|
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بابا این سخنرانی خیلی وقته انجام شده.
ولی چرا نرفتید کاملشو گوش کنید.نباید از وسط حرف فرد قیچی کرد و بر علیه اون سریع موضع گرفت.
شما آب توی آسیاب دشمن نریزید.
نیما
|
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بابا این سخنرانی خیلی وقته انجام شده.
ولی چرا نرفتید کاملشو گوش کنید.نباید از وسط حرف فرد قیچی کرد و بر علیه اون سریع موضع گرفت.
شما آب توی آسیاب دشمن نریزید.
بچه هیئتی
|
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
پاسخی مجمل به شایعه پراکنی ها و اتهامات به حسن عباسی :
mosafere66.blogfa.com
مجید
|
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
الحمد الله که بی سوادم و مدرکی ندارم اگر دکتر میشدم و روزی اینطور جسورانه با فرزندان ائمه اطهار صحبت میکردم!
حمید
|
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
هیچ لزومی نداشت مطرح شود
خود زنی ممنوع
از دوستان عقیقی تعجب میکنم !
شما ها تدابیرتون بیشتر از این حرفاست
زهرا
|
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
من امروز سخنرانی ایشون روگوش کردم با بخشی ازسخنرانی موافق بودم ولی بابخشی دیگربشدت مخالف یعنی که چه هرکی روکه دیوونه حضرت رقیه وحضرت علی اکبر باشه باید برد تیمارستان ببخشیداقای حسن عباسی شماخاک پای حضرت رقیه هم نمیشوید چه برسه به این که بخواهید راجع به فرزندان ابی عبدالله اظهار نظرکنی بعضیا جوری ازعباسی دفاع میکنند که انگار او معصوم وبچه های امام حسین غیر معصوم مبادا که با نظری بیجا دل امام حسین واهل بیتش را خون کنیم انا مجنون الحسین(ع)
غریب قریب
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
عزیزانی که از آقای عباسی دفاع و بت میسازند؛
بنده هم ایشانو خیلی قبول دارم در بعضی مواضع و نظریه هاشون...
ولی طرف اسم پدرش هم بخواد بگه اولش ی آقا میذاره، وقتی این طور بی محابا اسم از آن بزرگواران میبرن باعث سواستفاده خیلی ها که آماده همچنین موقعیت هایی هستند میشه که بگن عزاداری هم تعطیل و...
در مسائل اعتقادی نباید هرکس از نه نهٔ بزرگوارش قهر کرد نظر بده...
اینها در مورد شور وشعور عزاداری و مسلمانی نظر ندهند، کسی نمیگه شما لالی.
الحمدلله علما و اشخاص متخصص دین زیاد داریم در این موارد.
هر کس وظیفه خودشو درست انجام بده، در مسائل دیگر هم اظهار نظر نکنه که تخصص نداره.
یاعلی
سارا
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
همه ی بزرگواران حاضر در این گفت و گو رو دعوت می کنم که به هیاتی که 7 ساله ما میریم بیان با این لینک:
http://misaq.basijisu.com/3516/




در شب هفتم امسال، آقای مطیعی یه سند راجع به شهادت حضرت علی اصغر خوندن شاید براتون مفید فایده باشه مراجعه بهش
من نهایت خوش بینی رو به سایت عقیق دارم...خدا شاهده که دلم آتیش گرفته از دیشب تاحالا که با این خبر مواجهه شدم و با این تهمت عظیممممممممممممممممم
دلی که سعی کردم به قول مولوی "آلوده"نباشه و همون حدیث تقطیع شده ای باشه که دربالا گفتم و یکی از آقایون ایراد و اشکال کردند!
نمی دونم
نمی دونم کار کی بود و دل کیا شاد شد با این نقل قول های افراطی و بعضا تفریطی
ولی فقط می دونم تو دین ما یه روایت از حضرت علی داریم که حتی اگر یزید هم شعر بگه(الا یا ایها الساقی ادرکآسا و ناولها)میشه بهش استناد کرد چه برسه به کسی که بارها تو این سالها امتحان خودش رو پس داد(گرچه که دکتر عباسی هم معصوم نیستند و ممکنه روزی منحرف شن....که تا لحظه ی مرگ علی ابن ابی طالب روحی فداه هم نفرمود "فزتُ" !)

این روایت اینه:
انظر ما قال
و لاتنظر من قال



باشد که دوستان استغفار کنند....
پاسخ ها
علي
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
از سخنرانان هيئت معلومه كه هيئت خوبي است
سارا
|
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
من بازهم میگم
اکثر این دوستان شناخت شون از استاد، برمیگرده به انتخابات 88
همین ها که یکهو دکتر رو شناختند و سوت و کف زدند حالا دارند به سخنرانی 3سال پیش از اون که تقطیع شده و مجعول شده است، استناد می کنند برای فحش دادن و عقده گشایی!!
من به دوستان دست اندر کار "عقیق" خوش بین هستم...
کاش استغفار کنید ازین اشتباهی که رخ داده و حرکت عجولانه ای که کردید...
کاش صدقه بدید برای دفع این بلا در ماه بلا
من از دیشب تا حالا که دارم برای سایت تون نظر میدم دلم به حال همه مون سوخته....
که بجای وقت گذاشتن برای بالا بردن سطح معلومات مون و مرور مقاتل اباعبدالله الحسین در این ایام داریم اینجا به لجن پراکنی های یه عده که معلومه با چه قصدی این کلیپ رو بازززز پیرهن عثمان کردند ، جوابیه می زنیم و سایتی مثل عقیق هم قربانی این حربه ی شوم شد....
حیف ازین همه نفر-وقت
حیف ازین همه هزینه ی اعصاب
حیف ازین اجتماع بزرگ که بجای مرور نفس المهموم، بجای نقد و بررسی حماسه ی حسینی، بجای نظریه ی آیت الله بهجت در مورد مقبره ی مصر که متعلقش می دونند به بی بی زینب کبری؛ بجای خوندن مقتل مقرّم، بجای معرفی کتب اخیر مثل سلوک عاشورایی مرحوم آیت الله تهرانی و و و و داریم تو سرو کله ی همدیگه میزنیم.............
دلم شکست
روحم آزرده شد..................
.
.
.
.
افوض امری الی الله
ان الله بصیر بالعباد


اعوذبالله من نفسی!
القلب حرم الله..................
برای عقیق
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
البته يك اصل مسلّمى وجود دارد عزيزان من! مردم از صداى شما خوششان مى‌آيد، از شعر شما لذت ميبرند، از اجراى شما - چه در مدحتان، چه در مصيبتتان - دلهايشان تكان ميخورد و اشك ميريزند؛ اما به خود شما هم نگاه ميكنند.

اگر شما از لحاظ اخلاق، از لحاظ تدين، از لحاظ عفت، نمود تحسين‌آورى داشتيد، همه‌ى آنچه را كه عرض كرديم، به صورت مضاعف در مردم اثر خواهد كرد.

اما اگر خداى نكرده بعكس شد؛ مردم نشانه‌ى تزلزل اخلاقى، نشانه‌ى عقب‌ماندگى از لحاظ اخلاق و رفتار و خداى نكرده عفت و اين چيزها مشاهده كنند، اثر اين هنرها و زيبائى‌هائى كه در كار شما هست، از بين خواهد رفت؛ اين را مراقب باشيد. همه‌مان بايد مراقب باشيم؛ ما عمامه‌اى‌ها بيشتر از ديگران، گويندگان مذهبى بيشتر از ديگران، نامداران عرصه‌ى دين و تقوا بيشتر از ديگران. همه بايد مراقب باشيم؛ شما هم همين طور. شما كسانى كه در عرصه‌ى دين و معرفت و امور الهى داريد كار ميكنيد، خيلى بايد مراقب باشيد؛

مراقب اخلاق، مراقب پاكى زبان، پاكى دامان، پاكى دل، پاكى دست.

بیانات حضرت آقا در جمع مادحین اهل بیت علیهم السلام سال 92..

.

این نوشته را بگذار جلوی چشمت..اگر آقا را رهبرت میدانی و فقط او را ..

و از آن یک سیره ی عملی برای کار در فضای مجازی بکش بیرون...


http://yodreko-absar.blogfa.com/post/27
حسین
|
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
سلام
واسه عقیق متاسفم
اثبات کردید که یک سایت حرفه ای نیستید.
واسه همه شخصیت دکتر عباسی اهل بیتی و ولایی بودنش اثبات شده.
کی گفته آمریکا لقب بهش داده؟؟
فعلا که مخالفان داخل و خارج حرفی ندارند بزنند مقابل این سرباز ولایت.

اما اصل مطلب ی سری کارا وهن دینه همه هم میدونن.
میکروفون تو سر زدن،الکی شلوغش کردن.
همه علما هم اینو گفتم.
عقیق جان به خودت بیا
واستون شدید متاسفم
امیر
|
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
آقای عباسی چون خیلی حرف میزنه وقت نداره زیاد مطالعه کنه
الان اگه از خودش بپرسی میگه
من؟
من؟
من؟
اینا حرفای منه؟
پاسخ ها
ناشناس
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بترسید که دارید چطور راجع به دیگران حرف میزنید...بترسید!
امیر
|
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
آقای عباسی چون خیلی حرف میزنه وقت نداره زیاد مطالعه کنه
الان اگه از خودش بپرسی میگه
من؟
من؟
من؟
اینا حرفای منه؟
مریم
|
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
یه سر به. سایتای ضد شیعه بزنید و ترقند و حیله هاشونو برای ایجاد فتنه مذهبی بخونید بعد صد در صد متوجه حرفای آقای عباسی میشید
به فکر جونای مملکت باشید که با همین شبهه ها میرن کاقر میشن
اینقدر هم آب تو آسیاب بعضی از این سایتای سیاسی نریزید
سیاست پدر و مادر نداره اینا بخاطر اغراض سیاسی شون , زیر آب هرکی رو که بخوان میزنن
مثل اینکه این بار قرعه به اسم آقای عباسی افتاده

اگر هم از نظر شما. آقای عباسی خبطی کرده بسپاریدش به خدا
یه خورده سعه ی صدر داشته باشید همه چی حل میشه بخدا

آ باریک الله هم وطنای خوبم
مریم
|
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
شیطان پرستی و. عرفانهای نوظهور و هزار تا فرقه ی جدید داره ذهن جوونای ما رو مشغول میکنه بعد مذهبیای نازنین ما بجای اینکه به فکر خطر شیطانپرستی باشن یه. بنده خدای مظلوم رو که مغضوب اغراض سیاسی یک سایت معلوم الحال شده رو سیبل خودشون قرار دادن.
تو روخدا این دعواها رو تموم کنید
آقای عباسی منظورشون توهین به اهل بیت نبود, که اگه بود همون 7 سال پیش چوبشو میخورد,
تو رو امام حسین سطحی نگر نباشید, مغز کلام رو متوجه شید
مریم
|
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
دمت گرم استاد که ما رو متوجه انسانهای متعصب و متحجر اطرافمون کردی
خداییش خوبه شهید مطهری الان نیستن وگرنه بخاطر کتاب حماسه حسینی شون , مرتد اعلام میشدن توسط همین آقایون متحجر که سرشونو کردن زیر برف و برای خودشون داذگاه مجازی تشکیل داذن و بجای خدا قضاوت میکنن و حکم صادر میکنن!!!
محسن
|
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
سلام
از سایت عقیق بعیده که چنین مطلبی رو بزنه
این کلیپ همونطور که مشخصه سروته بریده هست و استناد به آن اشتباه
خودشما بهتر ازهمه می دانید که دکتر عباسی آدمی نیست که به اهل بیت توهین کنه
با اینکخ کلیپ بریده بود ولی معلوم بود خطاب بحث به هیئت های افراطی هست
لطفا تجدید نطر کنید
پاسخ ها
حسین
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
http://dr-abbasi.ir/6260/%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D8%B7-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2.html

ایننم از پاسخ سایت دکتر عباسی
واقعا واسه عقیق متاسفم
آبروی شیعه رو همین شما ها میبرید.
فاطمه
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
جون مادرت فیلم رو نگاه کن.چطوری روتون میشه اینجوری به یک مومن و متفکر انقلاب تهمت بزنید؟ فیلم رو نگاه کنید ....کجای حرفای اون بنده خدا انکار و توهین به اهل بیت و ذوات مقدس بود؟یک کلام گفت حضرت رقیه که معصوم هم نبود که هیچ خود امام حسین معصوم هم برای اقامه دین جدش حاضره جونش رو بده....امام حسین و امام مهدی دیوانه نمی خوان ره رو می خوان .کجای این حرف غلطه؟چرا جو سازی می کنید ؟چرا بعد از 6سال از یک سخنرانی دانشگاهی یک کهو یک کلیپ 5 دقیقه ای که سر و ته حرف و زده تو ی دهه محرم میاد رو بورس اونم هم توی سایت های مورد دار و سابقه دار!؟
این حرف هایی که زدید تهمت هایی بود که می خواست یه نفر رو که تو کشور دو کلمه حرف حساب می زنه و کار فکری می کنه خراب کنه .
بترس از خدا به خاطر قضاوت کورکورانه ات که آبروی مومن رو بردی ...


من نمی دونم چرا آدم هایی که نشنیده می نویسند و ندیده قبول می کنند انقدر زیادند؟؟قران راست می گفت ...اکثرهم لا یعقلون...یک جا شنیدی و صد جا با تهمت فریاد زدی !!عجیب نیست که ...وقتی فرقان نباشد نمی توانی حق را از باطل تفکیک کنی..و سدوا عن سبیل الله شدی می دانستی عقیق؟؟؟
پاسخ ها
سید علی
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بسم الله
بیماریم ای کربلا
غمخواریم ای کربلا
شما از جانب ائمه هم صحبت می کنید؟
نمی دانستیم طریق اقای عباسی سبل الله است
یا علی
التماس دعا
زهرا
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
کاش شما هم بجای طرفداری از اقای عباسی کمی از امامت دفاع میکردی کاش توهم بخاطر تعصب بیجا ازخدا میترسیدی مگه عباسی کیه که داری ازش دفاع میکنی همین اقا خاک پای حضرت رقیه وحضرت علی اکبر نمیشه بترس ازروزی که امامحسین جلوتو بگیره بگه شخصی به دختر من توهین کرداونوقت تواز او دفاع میکنی کاش میدونستی که بی بی رقیه داره نگات میکنه کاش کاش کاش
موسی
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بنده کاری به حسن عباسی ندارم؛ اما شما از کجا برای غیرمعصوم ادعای عصمت می‌کنید؟ حسین سازور گفته: عصمت مخفی؛ این عصمت مخفی کجای اندیشه‌ی شیعی است؟
پاسخ ها
سارا
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
وقتی جناب س چشمش رو می بنده و دهنش رو باز می کنه که این "یارو"(آه...)با پول بیت المال "دفترکار"زده... و به اندیشکده ی یقین می گه دفتر کار چه توقعی باید داشت؟!
وقتی برمیگرده به استاد عباسی می گه شما هر وقت خواستی حرف بزنی باید از یه عالم دینی کسب تکلیف کنی....من دوست دارم بدونم خودشون برای این بی آبرویی از کدوم عالم کسب تکلیف کرده بودن...
اونم برای بی آبرو کردن کسی مثل "حسن عباسی" که از روشنگری های سال88 خیلی از این دوستان و نادوستان با اسمشون آشنا هستند و از بلاهایی که قبل از اون جناب هاشمی و دولت خاتمی و دفتر همین جناب اعتدال(!)سرشون آورده و دادگاهی که در جریانه هنوزززززززززززز بی خبرند!
زهرا
|
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بس کنید دیگه همه افتادین بجون هم اقای عباسی هر چیزی گفته حالا من نمیدونم چه غلط چه درست باید بایه پاسخ رسمی به همه ی این حرف وحدیثا پایان بده طرفداری که میگی لازم نیست استاد جواب بده وقتی که شاگردان ایشون هستند ودفاع میکنندباید بدونی که حرف شاگرداشون برا ما ملاک نیست خودشون بایدپاسخ گو باشنداگه حرفش درست خیل خوب بیادعین یه مرد پاسخ گو باشه حالا تاریخ سخنرانیشون برا هرموقع که میخواد باشه باشه مقام اول کشور که نیست که وقت پاسخگویی نداشته باشه یاحسین مظلوم
پاسخ ها
سید علی
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یا حسین قریب
ای بی سر مقصود در یا سین حسین
چی رو بس کنیم ؟؟؟؟
منم اگه یه روزی اهانت کنم به ارباب همین بچه هیتی باید حداقلش جواب منو بدن
جواب ندیم فردا عصمت ال طه رو هم زیر سوال می بره!!!!!
حسین جان دعا کن تو زندگیم این جوری نشم که دردانه ات ام منکر بشم
یا علی
التماس دعا
سیدفواد
|
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این سخنان مطمئنا برای خود آقای عباسیه...ایشون در این گونه اظهار نظرها سابقه دار هستند...
1-عینک دودی و آستین کوتاه رو من بین بچه بسیجی ها مد کردم...
2-ناخن خشکی افسر آمریکایی در جریان واقعه ی طبس و فرستادن ناوگان مستعمل باعث شکستشون شد(نظر حضرت امام رو بیاد بیاورید)
3-یوگی و دوستان توهین به حضرت نوح و تشبیه کشتی نوح و اون داستانها...
4- خانواده دکتر ارنست و مهاجران...
5- هر کسی لاست رو نگاه کنه 52 فضیلت اخلاقی رو از دست میده
6-رقیه دیگر کیست؟
7-آن کسی که می گوید دیوانه علی اکبر است را ببرید و در تیمارستان بستری کنید!
8-حسین معصوم بود، بچه‌هایش که معصوم نبودند. آن وقت اینها می شوند دیوانه رقیه و علی اکبر و عباس!
خدای من ...توهین از این واضح تر؟
عقیق جان صبر و ادب شما هم ستودنیه...آدرس هم میذارم که دیگه نگن سیدفواد همون عقیقه...خخخخ
www.hamsangar72.blogfa.com
پاسخ ها
سین الف راء
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اللهم اخرجنا من ظلمات الوهم و اکرمنا بنورالفهم!
فهم!
فهم!
اعوذبالله من نفسی
یوگی رو سرچ کنید....رو کشتی شون نوشتهnoah's arc
سواد دارید؟!
ندارید بنده منبع میدم مطالعه بفرمائید با سوات شید!
http://jahad-nasle3.blogfa.com/post/25


می تونید مطالعه بفرمائید همراه با تصاویر یوگی!
ناشناس
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
http://ershad114.blogfa.com/post/80



این مطلب رو هم برای عقیق می گذارم.برای یادآوری اتفاقات سال گذشته...
برای دق دادن مرحوم آیت الله خوشوقت همین بس بود که "نفهم"ها حرفهای ایشون رو نفهمیدند...
در برخی نسخ تاریخی تمام بچه های امام حسین سلام الله علیه، یا علی نام دارند یا فاطمه
در مقتل شیخ مفید "عبدالله رضیع"آمده نه علی اصغر
پس شیخ مفید هم تکفیر می شود!!!
به حکم "صراط" به حکم "عقیق"
سید علی
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یا حسین قریب
یا علی بن الحسین
یا قمر العشیره
من از طرف اقای عباسی از شما معذرت می خوام
من معذرت میخوام که عده ای وقتی این حرف هارا در ان جلسه شنیدند خندیدند
یا علی
التماس دعا
زهرا
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
اقاسیدفوادخوشحالم که ادمایی چون شما واقاسید علی و...هنوزحضورداریدو ازحق دفاع میکنیدخطاب به بقیه اگه موافق باشی وراه به راه بهت مثبت بدن وازت تعریف کنندشاهکار نکردی مرد اونیه که ازحق دفاع کنه از نظرات دیگران ترسی نداشته باشه نه این که سکوت کنه وبادیگران همرنگ شه
حمید
|
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بیّنات تفکرات استاد عباسی و ساعتها سخنرانی های روشنگر ایشان نشان دهنده مرام و جهت ایشان است نه متشابهات و حرفهای تقطیع شده!
آقای حاج ح س
بترس از روزی که زمانی برسه با همین لباس سیاه و اشک ریزان و حسین حسین گویان ضربه بزنی...دل دشمنان رو شاد کنی...
میدونی همین عباسی تا حالا چقدر تونسته دست شیطان رو رو کنه؟!!!
چقدر به سپاه شیطان ضربه بزنه؟!!!
وقتی الله اکبرگویان سر حسین فاطمه رو بر بالای نیزه بردن دور از ذهن نخواهد بود که حسین حسین گویان ضریه به اسلام بزنند...
خدا از جهل و تعصب کور شما رو نجات بده
پاسخ ها
سید علی
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
السلام علی الباکین علی الحسین(ع)
افتخار گدایان حسین لطمه زدن در جلسات سید الشهدا ست !!!!!!
نمونه اش شهید حکیم!!!!!!
نمونه اش گریبان چاک کردن که ائمه فرمودند
حسین حسین کردن و اشک ریختن عین زنده نگه داشتن اسلام است
حسین جان تعصب عطا کن!!!!!!
دل دشمنان اصالتی نداره
اصالت نزد ارباب بیکفن و اولاد ارباب(ع) هست
یا علی
التماس دعا
سارا
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
برای جناب "سید"علی
حیف که پیشوندی بر سر اسمی که باز حیف این نوع رفتار و صحبت کردن شماست،دارید...
بالا هرچه خواستم جواب بدم نشد.
وای بر بی بصیرتی شما
اولا حدیث درسته؛تقطیع شده نوشته بودم!!! با منظور...
دوما مدال افتخار از آمریکائی ها؟!؟!!؟؟
چقدر سواد دارید؟! چه حوزوی چه دانشگاهی ؟!چه با مدرک چه بی مدرک؟!
آمریکائی ها از ترس این اسم رو رو عباسی گذاشتن نه تعریف!
وقتی درک شما از وقایع اطراف تون همین قدره...چی باید گفت دیگه؟!
امام حسین سلام الله علیه , عزادار با شور بی شعور نمی خوان! خطبه ی منا رو که سال58قمری از ایشون صادر شده رو بخونید
خوبه براتون!
تفسیرش رو حاجاقا مجتبای مرحوم هم گفتن...تو محرم چند سال پیش.
کتاب هم شده...سلوک عاشورائی...منزل دهم!
بخونید
براتون خوبه...
خیلی خوبه!
امیدوارم با صدقه و استغفار هم شما و هم باقی دوستان حداقل عواقب این نوع حرفهایی رو که زدید برای خودتون کم کنید
وگرنه بقول حاج علیرضای پناهیان، دستی که با ساطور قطع شده حتی اگر پیوند هم بخوره دیگه "دست"نیست.............
(منبع این حرف ماه رجب/مسجد دانشگاه تهران/1387/در مراسم معنوی اعتکاف هستش/رجوع کنید بد نیست!!!)
علی اکبر مجنون الحسین جان
|
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا

تنها یک کلام عرض می کنم در محضر ارباب که بیشتر از همین هم بی ادبیست!!!

هزار بار به عطر وگلاب دهان شستم

ولی...

هنوز نام تو را بردن کمال بی ادبیست!!!

بحق الحسین روحنافدا....

در این عصر دردناک که از هر سو ناجونمردان

عالم تازش گرفته اند نه بر جسم امام شهید بلکه بر پیکر امام حی اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا...
خدا خورد کند دهان کسانی که در این زمان

وحشناک برای شیعه ؛ دهان نشسته باز می کنند و هرچه می خواهند می گویند...

به قول حاج محمود کریمی ؛ خدا حفظش کنه ...

به پر قنداق گیر نده که به تمام زندگیت گیر می دهند ...

جناب عباسی در مورد آل الله ارواحناله لک الفدا کلام بر زبان می آوری مراقب باش!!

برای ما فرزندان شان هم خودشان هستند ...
همه عزت وانوار قدسیه بی مکمل هستند!

ارباب جان ما العیاذ بالله العیاذبالله العیاذبالله
فیلمهای صهیونیستی که نگاه می فرمایی

و بعد مغز جوانان را مورد تاثیر می فرمایی متفاوت است ها....

من به نوبه خودم گله شما را نزد مادر سادات خواهم برد...

کسی که روزی سربند می بسته به نام رقیه سادات خاتون امروز حرفهایی را می زند که از صدای دشمن خدا در می اید....

آقای عباسی یادت باشد که جناب نوری زاد هم به همین بیماری مبتلا شد....

توصیه محضرتان می کنم کتاب رسائل دل را بخوانید نوشته شیخ شهر ؛ حضرت استاد طهرانی قدس الله نفس زکیه ...

برای آدم شدن مجدد وبیداری دل خوب است...

از بس که در فیلمها و این دکتری خود غرق شدید کم کم قلبتان مورد پیدا فرموده...

به نظرم می رسد به خاطر خدا وحضرت اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدامدتی سکوت اختیار کنید ودر خلوت خودتان شبی را به توبه بگذرانید و حتما از مادرجان ما عذر خواهی بفرمائید....

بنده اکنون می گویم ومی نویسم العفو به حق اربابم علی اکبر ابن الحسین و رقیه جانم روحنافدا.....



التماس دعای عهد وفرج را جهانی نمائیم..

انشاالله ...لبیک یا حسین جان..لک لبیک...

آقای عباسی کاری نکنید که همانها که بالا بردنتان خارتان کنند....

از جوزدگی بفرمائید بیرون.....

حب دنیا کل رأس الخطیه.....
سارا
|
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
در ادامه ی نظراتم خوبه که اول در مورد حرام های بیّنی که در هیئت هایی مثل آقای سازور انجام میشه حرف بزنیم تا بعد راجع به صحبت های تقطیع شده ی حسن عباسی!
لطفا دوستان و نا دوستان(!)بخوانند و قضاوت هم با خدا....
http://arshadiha.blog.ir/1392/08/19/%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%87%D9%86%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B2%D9%86%DB%8C





http://jahannews.com/vdcbssbfwrhb58p.uiur.html


سمت خدا.سه شنبه اول محرّم الحرام 1435.حاج آقا قرائتی "هم"گفتند لخت شدن آقایون در هیئات، بی تقوائیِ


http://samtekhoda.tv3.ir
قلب سلیم
|
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این اسلامتون رو از کجا گیر اوردین که توش از این کارها پیدا میشه جنابِ سایتِ عقیق؟

وای به اون اسلامی که ازش یاد گرفتین برای اینکه سایتتون پربازدید بشه، حرفِ آدم رو نصفه پخش کنید....این چیزی که دارید مطئنید دینِ آسمانیِ اسلام است؟

http://dr-abbasi.ir/6260/%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D8%B7-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2.html
پاسخ ها
ناشناس
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
دوست عزیز. لینکی که گذاشتید پاسخ دکتر عباسی نیست و ابتدای مطلب آمده که رسمیت نداره. الان چندین روز است که اردتمندان اهل بیت منتظر شنیدن پاسخ رسمی آقای عباسی هستند.
سلامی
|
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
عقیق چیه آخه؟ اسمم رو نوشتم که فکر نکنی خودم را قایم میکنم. لازم باشه آدرسم را هم مینویسم تا شاید توفیق شهادت در راه حضرت رقیه را پیدا کنم. شما چرا دنیال حاشیه ای؟ جواب منو بده، آقای عباسی که نظریه پردازی جهانی می کنن، چرا جواب این جماعت منتقد را نمی دن؟ عقیق نمیانده یه گروه. حداقل نزاکت حکم میکنه که ایشون پاسخ منتقدان را بدهند. بعدش هم به نظر من یه عذرخواهی ساده بابت سو تفاهم پیش اومده این مشکل را حل میکنه. چرا طرفداران ایشون عذر بدتر از گناه می آورند؟!
پاسخ ها
سارا
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
شما که اصول بحث رو بلدید
بنده گفتم شما اول ثابت بکنید این صحبت های تقطیع شده ی سایت مذبذب و منحرف صراط، از کجا اومده و کاملش هم با همین مفاهیم القا شده ی شوم، منطبقه بعد بیاید به من و "استاد"م (که افتخار می کنم اسم شاگرد ایشون بر من باشه و بالیدم با این "توهین شما" بخودم!)تهمت بزنید....
تقوا
تقوا
تقوا
...
شما مشکل تون با عباسی-ه یا با سید الشهدا؟!
الان این صحبت ها که منتشر شده....بعد از حدود 7سال....تو ماه صفر...وای به این بی بصیرتی امثال شما
وای بر شما
وای بر ما اگر مثل شما باشیم
هیهات من الذله!
سارا
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
واقعا متاسفم براتون
صحبت های تقطیع شده ی این استاد بزرگوار رو برداشتید و بعد نقد زدید روش که چی؟!
همین شماها نیستید که برای علمای بزرگ هم جرم می تراشیدید؟!
اگر راست میگید کل صحبت ها رو بگذارید
اصلا فیلم کامل صحبت ها رو بگذارید
اصلا فکر نمی کنید که با نشر این اخبار کی شاد میشه و کی غمگین؟!
کی الان جشن گرفته؟!
آمریکائی ها به عباسی می گن کیسینجر ایران....که تئوریسین بزرگ استراتژی های جمهوری اسلامی-ه
همین پارسال که با بچه های عمّار رفته بودن پیش حضرت آقا اگر این صحبت های منتشره از سال85 که قبلا هم علم شده بود، به ادعای شما چنین رنگ و بوئی داشت ، آقا با عباسی چه برخوردی می کرد؟!!؟!؟
متاسفم براتون
متاسفم که حنجره هاتون بی تقواست
متاسفم که اسم هیات و هیاتی رو خراب می کنید
خدا هدایت تون کنه
این آیات رو زیاد بخونید!
و الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا....
.
من یتق الله یجعل له مخرجا
دلم گرفت
دلم.....دلی که....
فی قلوبهم من والاه!
پاسخ ها
ناشناس
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
شما چرا انتقاد به آقای عباسی را بر نمی تابید؟ عقیق آخر مطلب نوشته: در پایان آرزو می کنیم آقای عباسی که خود را همواره سرباز انقلاب می داند، توضیحات قابل قبولی ارائه دهد تا دردهای ما کمی تسکین یابد.
چرا استاد جواب نمی دهد؟! به نظرم باید در افکارتان تجدید نظر کنید.
سارا
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
جناب عقیق چرا بصورت ناشناس جواب میدید؟!
اگر راست می گید به اسم خودتون نظر بدید که بلافاصله بعد از تایید نظر زیرش هم نمره منفی دادید هم ناشناس
جناب عباسی بیاد جواب امثال تو از خود متشکر متکبر رو بده که بقول حاجاقا پناهیان تکبر خودت رو زیر اسم امام حسین مخفی کردی
وقتی ماها هیات میثاق با شهدا میریم شماها میرید همین هیات جناب آقای سازور
وقتی ما برعلیه لخت شدن از مراجع فتوا میگیریم براتون می فرستم شماها فحش میدید به سازمان تبلیغات و امور مساجد که چرا لخت شدن رو ممنوع کردن
وقتی حاج آقا قرائتی می گن لخت شدن بی تقوائی-ه_(برنامه سمت خدا)
همین امثال جناب عالی میاید می گید قرائتی راست میگه بره فلان و بهمان و چنان!
متاسفم براتون
فقط همین
نامردید اگر این نظر رو همین طور که نوشتم-بی تقطیع و تحریف-تایید نکنید!
اگر دین ندارید آزاده باشید!!!
سلامی
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
عقیق چیه آخه؟ اسمم رو نوشتم که فکر نکنی خودم را قایم میکنم. لازم باشه آدرسم را هم مینویسم تا شاید توفیق شهادت در راه حضرت رقیه را پیدا کنم. شما چرا دنیال حاشیه ای؟ جواب منو بده، آقای عباسی که نظریه پردازی جهانی می کنن، چرا جواب این جماعت منتقد را نمی دن؟ عقیق نمیانده یه گروه. حداقل نزاکت حکم میکنه که ایشون پاسخ منتقدان را بدهند. بعدش هم به نظر من یه عذرخواهی ساده بابت سو تفاهم پیش اومده این مشکل را حل میکنه. چرا طرفداران ایشون عذر بدتر از گناه می آورند؟!
سارا
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
باشه! شما سلامی هستید "عقیق"نیستید! این یک
دو این که صحبت ها مال سال 85 بوده و شما تقطیع شده اش رو گذاشتید اول بیارید بگید دکتر چی گفتن که باید بابتش عذرخواهی کنند بعدا بخواین که ایشون از امثال شما عذرخواهی کنند!
چند سال پیش(حدود 6سال) مطلبی تو نت نوشته بودم زیرش امضا کرده بودم کنیز بی بی زنیب....یکی مثل شما رفته بود یه پرونده سازی بر علیه خانواده ام رو در آورده بود و میگفت ...

ان الله بصیر بالعباد!
بخشی از نظر شما حذف شد.
سلامی
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
می خواستم جوابتو بدم، ولی می بینم تو هم مثل استادت اونقدر بدبین هستی که واقعا حیفه وقتم را تلف کنم. هر موقع یاد گرفتی به حرف طرف مقابلت احترام بذاری، اون وقت بیا بحث کن.
تو حتی ابتدائیات بحث رو نمیدونی. من عقیق نیستم ولی دست بچه های عقیق رو می بوسم که اینقدر جسورانه و مودبانه به حرف های دکتر شما پرداختند.
دوما، همین سوال منو جواب بده، اگه کسی به پدر شما بگه سارا دیگه کیه؟ چی کار میکنه. با پشت دست نمیزنه تو دهنش؟ اون وقت ما باید بنشینیم و ببینیم که دکتر شما به دختر سیدالشهدا بی احترامی میکنه؟
ناشناس
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
چرا حذف کردید؟!
اگر "عقیق" نیستید و "سلامی" هستید!چرا نمی گذارید برملا بشه اخلاق و سکنات امثال شماها....من خودم زخم خورده ی همین قضاوت هام!حتی درست نظر رو نخوندید تا بفهمید که منظور اون آدم این بود که من باید دهنم رو آب بکشم اسم حضرت بی بی رو بیارم و من رو عبدالشیطان حساب کرده بود
شماها اگر یک بار درست اعمال ماه شعبان رو مرور کنید....شاید شاید....شاید تو این نیم نگاه بفهمید معنای مارق و زاهق و لاحق رو

متاسفم براتون
حضرت آقا بهمه مون تو 14خرداد هشدار دادند "حنجره های باتقوا".....
وای بر ما از بی تقوایی
وای بر ما.......
سید علی
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یا حسین کریم
بسم الله الرحمن الرحیم
ایشان تئوریسین بزرگ عالم اسلام نیستند
اسلام را اینقدر کوچک نکنیم خواهر!!!
اری در این که امریکایی ها چنین لقبی به او داده اند تردیدی است
ولی دلمان به گفتار امریکایی ها خوش نباشد که انها به ما مدال اسلام امریکایی دهند
از نظر دولتی هم مرکز دکترینال ایران تحت نظر حسن رو حانی است نه حسن عباسی

اندر نکوهش ایشان همین بس که به قول شما مدال افتخا از امریکایی ها دارند
خواهرم خواستید مدح کنید مذمت ایشان را کردید
روایتی که نوشتید صحیحش این است
قبره فی قلوب من والاه
ایام شهادت خانم رقیه را تسلیت میگویم نثار ایشان صلواتی بفرستیم
یا علی مدد
التماس دعا
یا زینب
|
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ببینید بنده حرفه شما رو به هیچ عنوان قبول نمیکنم چرا؟ چونکه هیچ ذکره منبعه دقیق و مهمی در پایینه متنه شما نیست پس یا فیلمه مربوطه یا منبعه مهمی رو بگذارید که حداقل حرفه شما رو قبول کنند نه اینکه از خودتون رو ببافید...
منم
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اقایون این کمال بی انصافی و بی تقوایی شما را نشان می دهد با سی ثانیه شما این همه قضاوت در مورد این بنده خدا کردید وای به حالتان.....
پاسخ ها
سیدفواد
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اگر ایشون چندین ساعت مدح و ثنای اهل بیت عصمت و طهارت را میگفتند...همین جمله ی "رقیه دیگر کیست؟" کافی است که ...همین و دیگر هیچ!
FARSHAD
|
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
هركس در هر لباس و پست و قدرتي كه باشد كه بخواهد به حجت شيعه حضرت حسين بن علي ع و رقيه خاتون كوچكترين جسارتي كنند....

رقيه سرسلسله ي اولياست
او نمك روضه ي ارباب ماست
رقيه معني تمام عشق است
قائم مقام ارتش دمشق است
rahro
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
تا زمانی که شاگردان ایشون هستند و از ایشون دفاع می کنند نیازی به حضور خود ایشون در عرصه دفاع نیست.
وقت استاد ارزشمندتر از اینه که در پاسخ به یاوه گویی های دیگران تلف بشه
پاسخ ها
سیدفواد
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
آقای شاگرد حالا یه توجیهی چیزی عنوان کن و فقط شعار نده...خط قرمز شما اهل بیت است یا یه کارشناس مسائل سیاسی؟نوع ادبیات شما هم زیبنده نیست و فقط نام آقای عباسی رو خدشه دار میکنه...www.hamsangar72.blogfa.com
سید علی
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ای کاش به جای دفاع از خویش به فکر دفاع از اندک محبتمان به علی و اولاد طاهرینش بودیم
اقای عباسی ایا علی اصغر هم معصوم نبوده اند؟
عصمت در مقام اهل بیت (ع) این قدر بالا است

یا علی
التمایس دعا
سارا
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
احسنت




برای جناب سید فواد هم من چندین بار آدرس وبلاگ هائی رو گذاشتم که "اگر" عقیق تایید بفرمایند خوشحال میشیم....
متاسفم برای امثال سید فواد که شدند مثال "آل نوح" که در قرآن آمده
و من الله توفیق!
rahro
|
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
در پاسخ به توهن شما
http://rahvabirah.blogfa.com/
ناشناس
|
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
هرکه با آل علی در افتاد ور افتاد
پاسخ ها
سید علی
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
دل سوی ضریح شه والا گهر افتاد
ناشناس
|
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
دوستان مخالف و موافق عزيز و گرامي
چرا بعد از اين همه بحث و ... آقاي عباسي ساكت هستند اگر منظوري نداشتند كه انشاالله همين باشد چرا مصاحبه يا گفتگويي نمي كنند ايشان كه دوستدار گفتمان و مباحث هستند. بهتر نيست الان بعد از اين همه بحث و جدال اگر حرفي در دفاع يا توجيه مطالب دارند بازگو كنند تا اين شبهات از بين برود؟؟؟
پاسخ ها
زهرا
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
خدارو شکر یکیم پیدا شد حرف دل ما رو زدتنها کسی که میتونه به این حرفاخاتمه بده خود اقای عباسی
ناشناس
|
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
بگید بگید تا حسن عباسی معروف بشه

تو 7 سال بیش از 400 جلسه دکترینال کم نیست آآآآآآ

تنها نقدتون می تونه همین ها باشد

بنده خدا طرف علامه است حتما که نباید عبا و عمامه داشته باشد
پاسخ ها
سید علی
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
حسین جان
ای کاش برا شهرت از تو دم نمی زدیم
ای کاش لقب علامه را برای علامه عسکری ها می گذاشتیم
ان خشت بود که پر توان زد
لاف از سخن چو در توان زد

بنابر فرمایش مولا هرکس زیاد حرف بزند خطا هایش زیاد می شود
یا علی مدد
التماس دعا
متأسفم
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
واقعا برای امثال شما بچه هیئتی ها که آبروی هیئت و امام حسین رو برده اید متأسفم ... آیا شما خبر ندارید همه ی این ها موج های علیه حسن عباسی است که سایت منحرف صراط به راه می اندازد ... بابا ... یه خورده فکر کنید ... فریاد بصیرت بصیرت تان گوش فلک را کر کرده ... اما دریغ از چشم های بصیر ... اگر روند سایت صراط را ببررسی کنید ...می فهمید که این سایت هر چند مدت در آستانه مناسبت های مختلف مذهبی یک فیلم از آرشیو حسن عباسی جدا می کنه و به عنوان جدید ترین بیانات حسن عباسی منتشر می کند و سایت هایی مانند عقیق هم بدون تحقیق و بررسی اونها را منتشر می کنن ... واقعاً براتون متأسفم ...
ضمناً آقای سید علی ، کلاس حسن عباسی در کلبه کرامت تا ساعت 16 ادامه دارد ، شما چطور تا آخر کلاس اونجا بودی؟؟؟ الآن که پیام می دم ساعت 12:40 دقیقه است ... گیرم که در کلاس به طور کامل باشی ... اگر شما می دانستی که مباحث کلبه کرامت در سطحی نیست که مزخرفات سایت صراط رو جواب بده ، این حرف رو نمی زدی ... ضمناً سعی نکنید با برانگیختن احساسات دینی و شیعی چهره فردی را خراب کنید ... ما از کوچکترین نوکران اهل بیت هم کوچکتریم ... اما هیچ وقت عقل مان را به دست امثال شما و امثال سایت صراط نمی دهیم که هر چه قدر که بخواهند به یک مسلمان اتهام ارتداد بزنند ... دنیای آخرتی هم هست ... اتقوا الله ...
پاسخ ها
سسید علی
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
حسین جان ابروی هر دو عالم
حسین جان اشک غمدر ماتمت کم

مکن به چشم ملامت نگاه در من مست
که ابروی دو عالم به دین سبب نرود

خدارا شاکرم که در ایام شهادت بی بی رقیه(ع) ریحانه الحسین متاسف و اندوهگین هستید
یا علی مدد
التماس دعا
سید علی
|
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
سلام علیکم
امروز در جلسه کلبه کرامت حسن عباسی بودم البته بعد از روضه ی شام!!!
دوستان زیادی که وجه ای مذهبی داشتند آمده بودند
موضوع فیلم پخش شده نجات زمین بود!!!!!؟؟؟؟؟
اینکه امریکا به کجا می رود.
و اینکه امریکا چگونه نجات می یابد؟؟؟

همه جلسه راننشستم

اما خوب بود از رقیه بنت الحسین (ع) ریحانه الحسین دم زده می شد.
می دانید جرا؟
چون در ضمن بحث از اسراف کاغذ برای کودکان صحبت شدو عباسی درباره ان توصیه زیاد کرد.
رقیه سنی نداشت که اسرافی کرده باشد!!!
او در پاسخ شماتت اعراب جاهلی این ایه را تلاوت می نمود
واما الیتیم فلاتقهر
قبلا بر سر در کلبه کرامت سیاهی محرم دیده ام
ان شالله بازهم می بینم!!!!
التماس دعا
یا علی
پاسخ ها
سارا
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
یعنی ما باید به حدیث حضرت امیر علیه السلام که گفتند "انظر ما قال و لاتنظر من قال"پشت کنیم و به امثال شماها که تا نوک دماغتون رو نمی بینید اقتدا کنیم دیگه نه؟!
وقتی فیلمی که راجع به محیط زیست بوده رو این طور برداشت کردید ازش وای به روز بقیه ی مسائل...



عقیق جان! اگر خیلی می خواید امانت داری کنید خواهشا این نظرات که افتراء محسوب میشه رو هم با همون امانت داری که فرمودید ویرایش بفرمائید!
یا حداقل برید ببینید اصل ماجرائی که ایشون از حضور ناقص و "تقطیع شده" ی! خودشون سر کلاس استاد بزرگوار داشتند چی بوده!
امید وارم انتهای راه خودتون رو ببینید
که وقتی بی تحقیق دست به افشاء!جنجالی یک صحبت علمی تقطیع شده زدید همین میشه که یه نفر از ذرّیه ی سادات، چنین بی محابا تهمت بزنه ووووووووووووووو
...
فکر میکنم دیگه بیش از این سر زدن به عقیق فقط بالابردن کلیک خورشه!
هدفی غیر از این می تونه باشه؟!وقتی حتی حاضر نیستید قبول کنید تو ایام شهادت حضرت رقیه چه خطای بزرگی کردید!!!؟
دیشب تو فارس اعلام شد تو سوریه 7نفر مسیحی به طرز فجیعی سر بزیده شدند و کنار جاده حمص رها شدند...
کمی بشینید فکر کنید...
فقط همین!
"خدا هست"
خدا...
خدا !
با توجه به حواشی پیش آمده در بخش کامنت های این مطلب، عقیق لازم می داند این توضیحات را به کاربران محترم ارائه دهد:
پایگاه اطلاع رسانی هیات ها و محافل مذهبی تلاش کرد تا در یک یادداشت انتقادی و در عین حال به دور از پرخاش، پاسخی به مباحث مطرح شده توسط آقای عباسی بدهد. ادبیات عقیق و نوع استخدام واژگان در آن یادداشت کاملا مشخص است. عقیق در این باره تنها همین یک یادداشت را منتشر کرد و از انتشار مطالبی که در سایت های دیگر نشر داده شد خودداری کرد. در این مدت نیز بسیاری از منتقدان آقای عباسی نظراتی گذاشتند که به دلیل موهن بودن منتشر نشد.
با این حال انتظار داشتیم تا آقای عباسی در فضایی محترمانه پاسخی برای اظهارات خود ارائه دهد که متاسفانه اینگونه نشد.
بدیهی است که عقیق نباید پاسخگوی مطالبی باشد که در سایت های دیگر منتشر شده است.
برای جواب عقیق زیر نظر "سارا"
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
شما چرا کل صوت رو نگذاشتید تا خود خواننده قضاوت کنه؟
و چرا نگفتید که مشکوکه که این سخنرانی تقریبا قدیمی رو چرا نزدیک به شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها منتشر شده؟!
چرا نقد منصفانه تون راجع به آیت الله خوشوقت رو یادتون نیست؟ و جوابی برای اون هم نداشتید؟
خوبه که این آیه ی 63 سوره ی فرقان رو برید با تفسیر بخونید...من قسمتی ش رو براتون می نویسم.خواستید عمومی نکنید مسئله ای نیست...منتها هم وجدان دارید هم ضمیری که آگاه هم نباشه ناخودآگاه باید بفهمه که این حرف خودخود خداست!
سلمنا!
اعوذبالله من الشیطان الرجیم
و اعوذبالله من الفتن الاخرالزمان
و اعوذبالله من نفسی...
«وَعِبَادُ الرَّحْمَانِ الَّذِینَ یَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمْ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا»

در تفسیر نمونه جلد15 ص147در تفسیر این آیه آمده:
در حدیثی از پیامبر صل الله علیه و آله می خوانیم که روزی از کوچه ای عبور می کردند؛ جمعی از مردم را در یک نقطه جمع دیدند.ازعلت سوال کردند. آنها عرض کردند: دیوانه ای است که اعمال خنده آورش مردم را متوجه خود کرده است؛ پیامبر، آنها را به سوی خود فراخوانده، فرمود "می خواهید دیوانه ی واقعی را به شما معرفی کنم؟"
همه خاموش شدند و با تمام وجودشان گوش دادند. فرمود:" کسی که با تکبر و غرور راه می رود؛ پیوسته به دوطرف نگاه می کند و پهلوهای خود را با شانه ی خود حرکت می دهد؛ کسی که مردم به خیر او امید ندارند و از شرّ او در امان نیستند، دیوانه ی واقعی اوست!این را که دیدید تنها یک بیمار است..."
...
حالا شما می دونید و این آیه و این روایت و به قول خودتون"یادداشت کاملا مشخص"تون...
خوب بود نقل می کردید حرکتی که آقای سازور کردند و تهمتهایی که مطرح کردند...
دکتر عباسی بیاد پاسخ چی رو بده؟؟؟
شما نهایتا از چند سال پیش ایشون رو می شناسید؟
حضرت آقا تشرهای تندتر از این به مادحین زدند...
ایشون توهینی به حضرت رقیه نکردند بلکه به مادحین و هیئتی ها خرده گرفتند از برخی رفتارها...
همین!
سید علی
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
سلام علیکم
امروز در جلسه کلبه کرامت حسن عباسی بودم البته بعد از روضه ی شام!!!
دوستان زیادی که وجه ای مذهبی داشتند آمده بودند
موضوع فیلم پخش شده نجات زمین بود!!!!!؟؟؟؟؟
اینکه امریکا به کجا می رود.
و اینکه امریکا چگونه نجات می یابد؟؟؟

همه جلسه راننشستم

اما خوب بود از رقیه بنت الحسین (ع) ریحانه الحسین دم زده می شد.
می دانید جرا؟
چون در ضمن بحث از اسراف کاغذ برای کودکان صحبت شدو عباسی درباره ان توصیه زیاد کرد.
رقیه سنی نداشت که اسرافی کرده باشد!!!
او در پاسخ شماتت اعراب جاهلی این ایه را تلاوت می نمود
واما الیتیم فلاتقهر
قبلا بر سر در کلبه کرامت سیاهی محرم دیده ام
ان شالله بازهم می بینم!!!!
التماس دعا
یا علی
ناشناس
|
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
عباس (ع) دهد جواب عباسی را
آقای عباسی به کجا چنین شتابان...
پاسخ ها
ناشناس
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
ما که بلد نیستیم از حسن عباسی دفاع کنیم
انشاالله دو دست بریده کاشف الکرب الحسین نگهدارش باشد
نوید
|
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
برمنکران حضرت رقیه (سلام الله علیه) لعنت
اگه موافقید لایک کنید....
مهدی
|
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
اگر مطالب منتسب به او صحیح باشد. دیگر به حسن عباسی ارادتی ندارم.
پاسخ ها
rahro
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یه کم تحقیق کن تا بفهمی حق با کیه
سارا
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
"اگر....."
سید علی
|
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم
حب الحسین وسیله السعدا
در جواب به دوستی که گفت من نمیدونم نظریه افیون توده ها چیه بگم که مال مارکس هست.
من به اربابم حسین جان میگم اقاجون قصد من دم زدن از شما بود و به من نظرات منفی داده شد
یا حسین کریم ....
یا ابن الکریم.....
تو به نظر مثبت منو بخر جای دوری نمیره
یا امیر بحق امک
یا علی
التماس دعا
پاسخ ها
زهرا
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
اقاسید علی ناراحت نباشید ماهم خدایی داریم دقیقا منم میخواستم همینو بگم کلا هر کی اقای عباسی رو نقد کرده بهش بیشتر منفی دادن ان شالله خدا و اهل بیت بخصوص صاحب الزمان(عج)ازما راضی باشن
سید علی
|
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
آقای عباسی
یکی از اصیل ترین نوحه های اصیل عربی که شنیدم
مجنون خالقنی ربک
مجنون امش الی دربک
مجنون جننبنی حبک
.........
یا
مجانین مجانین
خدام یا حسین
نوحه ی محمد الفصول امسال بوده
یا
هذا مجنون الحسین او کربلا ابراتی
یا
هذا مجنون الحسین

وقت خودم رو با گوش کردن نظریه افیون توده ها بودن دعای برای فرج و انتظار تلف نمکردم اگه میدونستم این حرف رو 85 زدی
خدا ازت بگذره
یا حسین
مجنون لحسين از اصفهان شهر علامه مجلسي
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
ان لقتل للحسين حرارت في قلوب المومنين لاتبرد ابدا
ناشناس
|
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بگذار آدمیان طعنه زنندم گویند
هر که خود را سگ کوی تو نخواند آدم نیست
پاسخ ها
زهرا
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
احسنت وقتی شعرو دیدم یاد کربلایی حسین طاهری کردم چه شبای خوبی بود واقعا زدید به هدف یه احسنتم به اقا محود امیدوار شدم
محمود
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
گر حب علی و آل پاکش کفر است!
من کافر اولم خدا میداند................
محمدرضا ب
|
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
در میان گیر و دار عاشقی/دختری آخر نجاتم میدهد.
آقای عباسی هیچ میدونی بزرگان ما نام فرزندان ائمه(ع) رو بدون وضو نمیبردند.هیچ میدونید آیت الله امجد فرمود تمام علمای ما از سید علی قاضی گرفته تا دیگر علمای بزرگ دین با یک تار موی حضرت علی اصغر(ع) برابری نمیکنند.من موندم با این همه عالمی که اکنون وجود دارد چرا صدا و سیما از شما دعوت کرده راجع به اهل بیت سخنوری کنید.چرا خودتونو در قد و قواره حرف زدن راجع به اهل بیت میدونید.چرا امام باقر ع فرمودند رفع الله رایت العباس خدا میخواهد پرچم عموم عباس برافراشته باشد.من که با حرفهای شما دلم شکست واگذارت میکنم به صاحب همین ماه.....توبه کن آقا
سید علی
|
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آقای عباسی
یکی از اصیل ترین نوحه های اصیل عربی که شنیدم
مجنون خالقنی ربک
مجنون امش الی دربک
مجنون جننبنی حبک
.........
یا
مجانین مجانین
خدام یا حسین
نوحه ی محمد الفصول امسال بوده
یا
هذا مجنون الحسین او کربلا ابراتی
یا
هذا مجنون الحسین

وقت خودم رو با گوش کردن نظریه افیون توده ها بودن دعای برای فرج و انتظار تلف نمکردم اگه میدونستم این حرف رو 85 زدی
خدا ازت بگذره
یا حسین
پاسخ ها
در جواب سید علی
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آقای سید علی عزیز ، اصلاً شما می دونی نظریه "دین افیون توده ها" مال چه کسی است ...؟ چرا الکی و بی تحقیق این نظریه منحرف رو به حسن عباسی نسبت می دی ؟؟؟ شما که فقط داری . نظریه "دین افیون توده ها" رو حسن عباسی جواب می ده ...
اون چیزی هم که ایشون افیون توده ها نام برده ، چیزی مثل دین و آیین حجتیه است ...
چرا بدون اینکه سخنرانی کامل رو گوش بدی اهانت می کنید ... و اسم خودتون رو بچه مذهبی می ذارید ... در یک وبلاگ دیده بودم که یه بچه ی به اصطلاح هیئتی حسن عباسی رو به خاطر این خبری که عقیق کار کرده ، حرومزاده نامیده ... واقعا شما فردای قیامت چه جوابی دارید بدید ؟؟؟ این همه اهانت به خاطر حرف بی سند ؟؟؟ آخه ، خدا وکیلی یک فیلم 1 دقیقه ای میشه سند قطعی ؟؟؟ مگر حرف های آقامون امام خامنه ای رو یادتون رفته ...؟؟؟؟ تقوای رسانه ای کجاست ؟؟؟ اگه این خبر همچنان ادامه پیدا کند ، من به عنوان یکی از مشتریان عقیق ، نسبت به پشت صحنه ی این سایت شک می کنم ...
یا علی
ناشناس
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آقای شک کننده به پشت صحنه سایت عقیق شما بهتره منو تا صبح دعا کنی از اون کشور خوب!!
amin
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
خدا قوت به عقیقی های عزیز ،
بنده از طرفدارهای پروپاقرص عقیقم و تقریبا هر روز به سایتتون سر می زنم.
اگر کمی دقت کنید این سخنرانی مربوط به سال 85 هستش و اخیرا انجام نشده.
چه بهتر می شد اگر قبل از ارائه این مطلب با آقای عباسی تماسی گرفته می شد و در صورتیکه ایشون پاسخ درستی نداشتند ، اقدام به انتشار می نمودید.
در نظر داشته باشید که جبهه کفر با تمام قوا تلاش بر اختلاف افکنی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارد و حتی از پرداختن به حواشی و جزئیات نیز دریغ نمی کند.
لذا پیشنهاد می کنم اینطور مسائل را خودتان در پشت پرده مرتفع نمایید.
به هر حال آقای عباسی هم با تمام ضعف ها و قوت ها ، به عنوان یک نیروی خودی فعالیت دارند و ان شاءالله با توصیه های به دور از تخریب ، همه ما بتوانیم در راستای اهداف اسلام عزیز و زیر پرچم علمدار کربلا ، یاور حقیقی امام زمانمان باشیم.
ان شاءالله-والسلام
زهرا
|
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
من کل نظراتو خوندم ولی هنوز نفهمیدم حق با کیه در ضمن دوستانی که ازاقای عباسی دفاع میکنند لازم نیست برای اثبات حرفشون زمین و زمان وبکوبند مخصوصاسایت باین خوبی رو بعدشم چه اشکالی داره ادم دیوونه امام حسین باشه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
اشکال اینجاست که اهل بیت چیز دیگه ای از ما خواستن
زهرا
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
ولی من بازم میگم چه اشکالی داره /بقول مرحوم ذاکر که میگفت به جرم عشق وعاشقی به ما میگن دیوونه به زار ملامت بکنن یه خوب وبد می مونه