12 آبان 1400 28 (ربیع الاول 1443 - 43 : 15
کد خبر : ۱۶۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۶
عقیق: هشتمین سوگواره نواها و اشعار آیینی با موضوع محرم و صفر ویژه نوجوانان و جوانان 12 تا 30 سال به همت هیات رزمندگان اسلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام، دبیر برگزاری سوگواره نواها و اشعار آئینی در این رابطه اظهار داشت: بخش مسابقه این سوگواره در سه رشته مداحی، شعر و مناجات خوانی ویژه برادران و خواهران 12 تا 30 سال است و از منتخبان مرحله اول برای شرکت در مرحله نهایی دعوت به عمل می آید.

ˈمصطفی زیبایی نژادˈ با بیان اینکه این سوگواره با مشارکت سازمان بسیج مداحان، شبکه قرآن و معارف سیما و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران برگزار می شود، افزود: در این دوره شرایط ویژه ای برای شرکت خواهران در مسابقه مداحی نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد که آثار در رشته شعر باید حداقل سه اثر و به صورت مکتوب و تایپ شده، در رشته مداحی نیز باید شامل مدیحه سرایی و نوحه خوانی، در رشته مناجات خوانی قرائت فرازهایی از ادعیه مشهوره مانند دعای کمیل، ندبه، توسل، زیارت عاشورا و جامعه کبیره و در رشته مداحی و مناجات در قالب لوح فشرده و حداقل 15 دقیقه باشد.

مسوول واحد جوانان و نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام بیان داشت: تمامی آثار باید تا 12 دی ماه مصادف با پایان ماه صفر همراه با کپی شناسنامه، یک قطعه عکس، نشانی و شماره تماس داوطلب به دبیرخانه سوگواره ارسال شود.

زیبایی نژاد خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی www.e-heyat.com و یا صندوق پستی 111- 15715ارسال کنند.

وی افزود: نتایج مرحله اول برای حضور در مرحله دوم و اختتامیه نیمه دوم بهمن ماه در پایگاه اینترنتی هیات رزمندگان اسلام اعلام می شود و به نفرات اول تا سوم در هر مقطع سنی از هر رشته به ترتیب کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، کربلای معلی و مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: