17 خرداد 1401 8 ذی القعده 1443 - 55 : 13
کد خبر : ۱۳۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
دكتر جمال الدباغ، توليت آستان مقدس كاظمين و هئيت همراه با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، در نشستي با توليت و مسئولان اين آستان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين محمد سعيدي امروز در اين مراسم ، ضمن خير مقدم به ميهمانان، اظهار داشت: همكاري بسيار خوب و صميمانه و با انگيزه ميان دو آستان كاظمين و حضرت معصومه عليهماالسلام وجود دارد كه لازم است اين روند ادامه داشته باشد.

وي ادامه داد: اميد است با آمد و رفت‌ها ميان مسئولان عتبات عاليات و اماكن مقدسه ايران، نقاط تعامل بيشتري فراهم شود تا زائران بهره‌مندي بيشتري در حضور خود در اين اماكن مقدس داشته باشند.

توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بيان اين كه ما بر اساس آموزه‌هاي ديني و سخنان حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري و خون شهيدان، آمخته‌ايم كه كشورهاي اسلامي به ويژه عراق و ايران بايد تعامل بيشتري داشته باشند؛ گفت:‌گرچه دشمنان اين را خوش ندارند و تلاش دارند با توطئه جلوي اين رشد را بگيرند، ولي ما بايد اين ارتباط را روز به روز تقويت كنيم.

وي در پايان اظهار اشت: ‌اميد است در ايامي كه در جمهوري اسامي ايران حضورداريد، بهره‌هاي معنوي كافي و وافي را ببريد.
خاطرنشان مي‌شود در ادامه اين نشست،‌ توليت آستان مقدس كاظمين و هئيت همراه از بخش‌هاي مختلف حرم كريمه اهل‌بيت(س) ديدن كردند.


منبع:حج
211008
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: