23 بهمن 1400 11 رجب 1443 - 43 : 22
کد خبر : ۱۳۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۰
گروه «چرا اسلام» با نصب تابلوهای تبليغاتی تحت عنوان «مسيح را در قرآن پيدا كن» در آتلانتا، كمپين جديدی را به منظور معرفی اسلام به مردم آمريكا در اين شهر از ايالت جورجيا به راه انداخته است.

عقیق: كمپين جديد گروه «چرا اسلام» در شهر آتلانتا در ايالت جورجيا آمريكا به راه افتاد.

 

اعضای اين گروه با نصب تابلوهای بزرگ تبليغاتی تحت عنوان «مسيح را در قرآن پيدا كن» سعی كردند، بار ديگر اذهان مردم آمريكا را نسبت به اسلام هوشيار كنند و شناخت آنان را از اسلام افزايش دهند.

 

سخنگوی گروه «چر اسلام» توضيح داد: اين كمپين به درخواست مسلمانان منطقه و با جمع‌آوری كمك‌های آنان به راه افتاده و در صدد است به اين سؤال پاسخ دهد كه چرا اسلام جامع‌ترين و كامل‌ترين دين است.

 

مردم آمريكا با مشاهده اين تابلو در سطح شهر متوجه خواهند شد كه اسلام، مسيحيت را قبول دارد، اما در عين حال از اين دين فراتر می‌رود و كامل‌تر از آن است.

 

در گوشه اين تابلوی تبليغاتی نيز شماره تلفنی ارائه شده و از علاقمندان دعوت شده است، با آن تماس بگيرند و سؤالات خود را در زمينه اسلام مطرح و يا در صورت تمايل يك جلد قرآن برای مطالعه و كسب اطلاعات بيشتر در مورد اسلام دريافت كنند.

 

اين سومين كمپين تبليغاتی گروه «چرا اسلام» در شهر آتلانتا به‌شمار می‌رود؛ گروهی كه 12 سال است در آمريكا آغاز به فعاليت و تاكنون 60 تابلوی تبليغاتی در سراسر اين كشور نصب كرده است.


منبع: جام نیوز

212009

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: