18 آبان 1401 15 ربیع الثانی 1444 - 43 : 03
کد خبر : ۱۳۱۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹
حضرت آيت‌الله علوي‌گرگاني؛
ایشان با اشاره به اين که رسالت تمام انبيا و ائمه معصومين(ع) براي بدست آوردن حق، الهي بوده است، ابراز داشتند: حق واقعي خاندان اهل بيت(ع) هستند.

عقیق:

حضرت آيت الله علوي گرگاني با بيان اين که براي پذيرفتن حق که همان مکتب اهل بيت(ع) است هيچ اکراه و اجباري وجود نداردخاطرنشان کردند: پيروزي حق جويان را در سراسر عالم وعده داده شده است و مکتب اهل بيت(ع) در جهان گسترش مي يابد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی شب گذشته در ديدار با طلاب غير ايراني  برگزيده جشنواره رضوي، اظهار داشتند: هرکدام از شما ، جز نيروهاي ارزشمندي در کشورهاي اسلامي هستيد.

ايشان با بيان اين که برگزاري جشنواره رضوي از برکات نظام جمهوري اسلامي است، تصريح کردند: خداوند در آيات قرآن کريم، پيروزي حق جويان را در سراسر عالم وعده داده است و ما اميد داريم که مکتب اهل بيت(ع) در جهان گسترش يابد.

معظم له  با اشاره به اين که رسالت تمام انبيا و ائمه معصومين(ع) براي بدست آوردن حق، الهي بوده است، ابراز داشتند: حق واقعي خاندان اهل بيت(ع) هستند.

حضرت آيت الله علوي گرگاني با بيان اين که براي پذيرفتن حق که همان مکتب اهل بيت(ع) است هيچ اکراه و اجباري وجود ندارد، خاطرنشان کردند: مکتب اهل بيت(ع) با برهان و استدلال ثابت مي کند که حق است.

معظم له با تاکيد بر اين که قرآن هدايت و روشنايي راه رسالت اهل بيت(ع) است، تصريح کردند: قرآن راه حق را؛ طريقت رسول خدا و ائمه معصومين(ع) مي داند.

حضرت آيت الله علوي گرگاني در بخش پاياني سخنان خود وجود مضجع شريف امام رضا(ع) در کشور را افتخاري عظيم براي ايرانيان دانستند و گفتند: نوکري امام رضا(ع) افتخار است و ما بايد با عملکرد شايسته خود، دعا کنيم امام رضا(ع) ما را به نوکري و خادمي قبول کند.


منبع: آریا
211008

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: