15 بهمن 1400 3 رجب 1443 - 51 : 01
کد خبر : ۱۲۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
زائر كربلاي معلي
از هر شهري كه عبور مي كرديم با توجه به پرچم ها و نوشته هايي كه بر دست داشتيم مردم متوجه مقصد ما مي شدند و همواره ما را مورد لطف و عنايت خود قرار مي دادند و براي پذيرايي و استراحت ما را به منازل خود دعوت مي كردند
عقیق: حاج قدرت همتي و فرزندش محمد حسين يكي از زائران اين سرزمين مقدس هستند كه براي عرض ارادت و محبت به آستان مقدس حضرت ابا عبداله الحسين(ع) و قمر بني هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) وارد كربلاي معلي شدند.

اين زائر عاشق اهل بيت(ع) كه ساكن شهر مقدس قم است دليل اين سفر خود را عشق و علاقه به سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) عنوان كرد وگفت: چند روز بعد از عيد سعيد فطر تصميم به اين سفر معنوي گرفتيم و به اتفاق فرزندم محمد حسين راهي زيارت شديم.

آقاي همتي كه ۶۰ سال سن داشت و اصا¬لتا اهل آذربايجان غربي روستاي سلماس بود از ابراز محبت مردم عاشق اهل بيت(ع) در ايران اسلامي سخن مي‌گفت و اظهار داشت: از هر شهري كه عبور مي‌كرديم با توجه به پرچم‌ها و نوشته هايي كه بر دست داشتيم مردم متوجه مقصد ما مي‌شدند و همواره ما را مورد لطف و عنايت خود قرار مي‌دادند و براي پذيرايي و استراحت ما را به منازل خود دعوت مي‌كردند تا اينكه پس از حدود ۱۵ روز به مرز مهران رسيديم اما از آنجا كه در كشور عراق شنا ختي از مسيرها نداشتيم از مرز به بعد را با خودرو به كربلا آمديم.

وي علاقه زيادي به بيان احكام شرعي داشت و مي‌گفت: از ابتدا من علاقه زيادي به فراگيري احكام شرعي داشتم و تلاش زيادي در اين راستا انجام داده ام و سعي نمودم آموخته‌هاي خود را به ديگران نيز منتقل كنم.

از آنجائيكه زمان اين مصاحبه به وقت اذان نزديك شده بود وي با توصيه و تاكيد بر قرائت قرآن و نماز اول وقت صحبتهاي خود را به پايان رساند.

منبع:حج
211008
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
پدر عزيزم زيازت قبول