22 مهر 1400 8 (ربیع الاول 1443 - 36 : 05
کد خبر : ۱۲۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰
کارشناس برنامه شب فیروزه‌ای با بیان این که دعا، ویژگی‎های اصلی هدایت انسان را بیان می‎کند، تاکید کرد: هر دعا در حقیقت پیوندی است با امام زمان(عج) برای پایمردی در راه حق و عدالت و انسانیت.

عقیق: برنامه رادیویی شب فیروزهای، شب گذشته از مسجد مقدس جمکران، میعادگاه منتظران مهدی موعود(عج)، به صورت مستقیم به روی آنتن رفت.

در این برنامه که از بخشهای مختلف تشکیل شده بود، برنامههایی چون نیایش مهدوی، ندبههای عاشقانه، گزارش مردمی از زائران جمکران و بحث کارشناسی ارایه شد.

در بخش کارشناسی این برنامه، حجتالاسلام عزیزالله حیدری در سخنانی با اشاره به اهمیت دعا برای امام زمان(عج)، گفت: دعا اثرات بسیار زیادی بر روی زندگی انسان دارد.

وی ادامه داد: در دعا برای امام زمان(عج) ما صرفا به دنبال کسب حاجت نیستیم، بلکه در زیارتنامهها و ادعیه منسوب به اهل بیت(ع) مسایلی چون تربیت، تهذیب و... قرار داده شده است.

حجت الاسلام حیدری اضافه کرد: دعا، ویژگیهای اصلی هدایت انسان را بیان میکند و هر دعا در حقیقت پیوندی است با امام زمان(عج) برای پایمردی در راه حق و عدالت و انسانیت.

وی با اشاره به این‌که همه اعمال انسان در زندگی او و حتی دیگران تاثیرگذار است، بیان داشت: اعمال بد انسان‌ها، مشکلاتی را برای جامعه به وجود می‌آورد؛ بنابراین باید هر کاری را با این پیش فرض که این عمل در راستای نظام توحیدی و عدالت علوی و مهدوی واقع شده است، انجام دهیم.


منبع:حوزه

211008

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: