01 آبان 1400 17 (ربیع الاول 1443 - 13 : 11
کد خبر : ۱۲۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
مدیر محتوای پروژه سیره معصومان(ع) از عرضه بیش از 175 جلد کتاب پیرامون امام صادق(ع) در یک نرم افزار اسلامی خبر داد.

عقیق:حجت الاسلام سید احمد الحسینی اظهارداشت: نرم افزار گرانسنگ سیره معصومان(ع) که به منظور شرح حال و زندگینامه اهل بیت(ع) تولیده شده است، 107 عنوان کتاب در 179جلد پیرامون رییس مذهب تشیع را در هشت موضوع مختلف به جامعه علمی کشور عرضه کرد.

وی افزود: اتصال 13637 فیش پژوهشی از 107 عنوان کتاب در 179 جلد به درختواره امام صادق(ع) در هشت موضوع؛ احوال شخصی، امامت، سیره، مناقب، پس از امام صادق(ع)، اصحاب و راویان، سالشمار، کتابشناسی را به دانش پژوهان ارائه کرده است.

این کارشناش گروه تاریخ و سیره مرکز نور ادامه داد: ارائه هفت عنوان کتاب اختصاصی امام صادق(ع) در 34 جلد از جمله مسند الامام الصادق(ع)، الامام الصادق(ع) و المذاهب الأربعة، الفائق فی رواة و أصحاب الإمام الصادق(ع) و... در بخش کتابخانه از جمله دیگر محتویات این نرم افزار گران سنگ می باشند.

مدیر محتوای پروژه سیره معصومان(ع) اضافه کرد: ارائه رخدادهای زمانی مرتبط با زندگانی امام صادق(ع) در گاهنامه به سه زمان شمسی، قمری و میلادی، ارائه نموداری و مشجر، تبار امام جواد)ع( در بخش تبارنامه با قابلیت اتصال به متن، ارائه 9 قطعه شعر زیبا در مدح ایشان با قابلیت پخش صوت در بخش نجوانامه همچنین نمایش 20 تصویر قدیمی و جدید از قبرستان بقیع از جمله دیگر قابلیت ها و محتویات لوح فشرده سیره معصومان(ع) است.

برپایه این گزارش، علاقه مندان می توانند برای تهیه این لوح فشرده به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir  مراجعه کنند.


منبع:حوزه

211008

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: