23 شهريور 1401 18 صفر 1444 - 47 : 17
کد خبر : ۱۲۱۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
با همت عاشقان و ارادتمندان اهل بيت(ع)؛
عمليات ساخت اين صحن در مدت پنج سال برنامه ريزي شده كه البته با تلاشهاي گسترده و خالصانه سازندگان اين طرح تا چهار سال آينده به بهره برداري مي رسد.
عقیق: عمليات اجرايي ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف با جديت هر چه تمام در حال اجراست و اجراي اين طرح به صورت شبانه روزي دنبال مي‌شود.

به گفته مسئولان اجرايي، عمليات ساخت اين صحن در مدت پنج سال برنامه ريزي شده كه البته با تلاشهاي گسترده و خالصانه سازندگان اين طرح تا چهار سال آينده به بهره برداري مي‌رسد.

مردم ايران اسلامي تا كنون مشاركت زيادي براي ساخت اين صحن مطهر داشته اند و با كمكهاي خود ارادت و محبت خود را بار ديگر با خاندان پاك عصمت و طهارت(ع) اثبات كردند.

علاقمندان جهت شركت در ساخت صحن حضرت زهرا سلام الله عليها(س) در نجف اشرف مي‌توانند كمكهاي خود را به حساب به شماره حساب ۱۱۰ بانك‌هاي ملي و صادرات به نام ستاد بازسازي عتبات عاليات واريز كنند.

خاطر نشان مي‌شود، براي صحن مطهر حضرت زهرا(س) بخش‌هاي زيارتي، غيرزيارتي و فضاهاي جنبي در نظر گرفته شده و در قسمت غير‌زيارتي؛ كتابخانه، واحدهاي خدماتي، پاركينگ، موزه پيش‌بيني شده ودر مجموع اين صحن ۱۹۸ هزار مترمربع مساحت خواهد داشت و عمليات احداث آن برعهده ستاد بازسازي عتبات عاليات استان تهران قرار دارد و پيمانكار اين طرح عظيم نيز از ايران انتخاب شده است.

شايان ذكر است، اجراي اين طرح عظيم با اين وسعت و كيفيت در شرايط فعلي عراق از جمله طرح‌هاي ملي اين كشور محسوب مي‌شود و در نوع خود كم نظير است.











منبع:حج
211008
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: