06 آذر 1400 22 ربیع الثانی 1443 - 20 : 15
کد خبر : ۱۰۰۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این سازمان را واسطه حوزه و مردم دانست و گفت: سازمان تبلیغات حضور روحانیون و طلاب را بین مردم تسهیل می‌کند، بنابراین باید همکاری بیشتری برای ارتقای مهارت‌های طلاب و روحانیون انجام شود.
عقیق:حجت‌الاسلام محمد قمی روز پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم اظهار کرد: سال‌ها در قم و حوزه علمیه خادم آستانه مقدسه بودم و از این نعمت بهره‌مند بودم و دریافتم این است که آستانه مقدسه و حوزه علمیه گنجینه کم نظیری هستند که باید از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کرد.

وی تأکید کرد: به دلیل شناختی که از باطن قم داریم، ضرورت همکاری بیشتر با آستانه مقدسه و حوزه علمیه را درک می‌کنیم و توسعه همکاری‌ها در برنامه جدید سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد.

حجت‌الاسلام قمی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بین حوزه علمیه و مردم واسطه است و حضور تبلیغی روحانیون و طلاب را تسهیل می‌کند، بنابراین احساس می‌شود باید همکاری بیشتری برای ارتقای مهارت‌ها طلاب و روحانیون انجام شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابراز امیدواری کرد که تعامل مبلغان با مخاطبان جوان بیشتر شود تا بهره‌مندی جامعه از خروجی حوزه علمیه بیشتر شود.


گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: