عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
مقدم عنوان کرد:
داماد مداح اهل بیت(ع)، کربلایی نریمان پناهی گفت: وضعیت عمومی حاج نریمان پناهی هم‌اکنون مطلوب و روند درمان ایشان بدون مشکل در جریان است؛ به دعای مردم و لطف حضرت حجت(عج) جای نگرانی وجود ندارد.

عقیق: مقدم، داماد مداح اهل بیت(ع) حاج نریمان پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در رابطه با وضعیت عمومی مداح اهل بیت(ع)، اظهار کرد: حاج نریمان پناهی از ابتدا به علت ایجاد عفونت در بخش ریه در بیمارستان بستری شد که به لطف خدا پزشکان پس از مدتی توانستند عفونت ریه ایشان را خارج کنند.

وی با بیان آنکه عفونت ریه حاج نریمان پناهی برطرف شده است، ادامه داد: ایجاد عفونت در ریه، منجر به افزایش قند خون در بدن ایشان شد که هم‌اکنون پزشکان در حال کنترل قند خون وی هستند.

داماد مداح اهل بیت(ع) حاج نریمان پناهی با بیان آنکه وضعیت عمومی وی هم‌اکنون مطلوب است و روند درمان ایشان بدون مشکل ادامه دارد، ابراز کرد: پس از کنترل قند خون، ایشان از بیمارستان نیز مرخص خواهد شد.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: به دعای مردم و لطف حضرت حجت(عج) جای نگرانی وجود ندارد.
 


وزیر بهداشت نیز امروز ضمن جویا شدن از روند درمان و بررسی پرونده پزشکی حاج نریمان پناهی، مداح اهل بیت (ع)، دقایقی با وی به گفت‌وگو نشست و دستورات لازم را برای پیگیری روند درمان وی صادر کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین