عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کربلایی نریمان پناهی:
کربلایی نریمان پناهی با بیان اینکه دلتنگ هیأت مکتب‌الحسین(ع) و جلسات هفتگی‌اش است، گفت: این خبر که به دلیل بیماری، دیگر قادر به مداحی نخواهم بود، شایعه است و ان‌شاءالله با رفع کامل مشکل در مجالس عرض ادب خواهم کرد.

عقیق: کربلایی نریمان پناهی مداح اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی خود و نگرانی برخی از هیأتی‌ها درباره ادامه مرثیه‌خوانی‌اش اظهار داشت: چندی پیش به دلیل مشکلات ریوی و عفونت ایجاد شده در بیمارستان بستری شدم که در نهایت با تلاش پزشکان این مشکل برطرف شد.

وی افزود: در روند درمان با انجام عمل جراحی، عفونت‌های ایجاد شده به لطف حضرت زهرا(س) برطرف شد.

پناهی گفت: به دلیل این بیماری قند خونم هم بالا رفته که اصلاً سابقه قبلی نداشت و پزشکان هم دلیل این امر را عفونت موجود در ریه و روند درمان اعلام کردند. الحمدلله این مشکل هم به مدد اهل بیت(ع) برطرف شده و دیابت در حال حاضر کاملاً کنترل شده است.

این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس نیز دارای جراحات و صدماتی است، تصریح کرد: در حال حاضر در منزل دوران نقاهت را سپری می‌کنم و به زودی با رفع این مشکل، جلسات هیأت مکتب‌الحسین(ع) را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه دلتنگ هیأتی‌ها و سینه‌سوختگان هیأت مکتب‌الحسین(ع) و جلسات هفتگی است، گفت: این خبر که به دلیل این عارضه دیگر قادر به مداحی نخواهم بود شایعه‌ای بیش نیست و ان‌شاءالله با رفع کامل مشکل در مجالس عرض ادب خواهم کرد. قرار و وعده ما با هیأتی‌ها به مدد حضرت زهرا(س) برپایی مجلس عزاداری در کربلا و بین‌الحرمین است تا در کنار هم سینه‌زنی داشته باشیم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین