عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۸۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
فرزند کربلایی نریمان پناهی:
مجید پناهی با اشاره به اینکه با تشخیص پزشکان، ریه پدرم تحت عمل جراحی قرار گرفت و عفونت‌های ایجاد شده برطرف شد، گفت: الحمدلله آسیبی به حنجره پدرم وارد نشده و بعد از دوران نقاهت و استراحت، مداحی را از سرخواهد گرفت.

عقیق: مجید پناهی، مداح اهل بیت(ع) و فرزند کربلایی نریمان پناهی مداح سرشناس کشورمان در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت پدر خود اظهار داشت: بعد از دهه اول ماه محرم پدرم از نظر ریوی دچار مشکل شد و در آن زمان با نظر پزشکان در بیمارستان بستری شد و تحت درمان قرار گرفت. با تشخیص پزشکان داروهایی تجویز شد که به وسیله آن عفونت ایجاد شده در ریه برطرف شود.

عفونت‌های ریه با عمل جراحی رفع شد

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته با بررسی و تشخیص پزشکان انجام عمل جراحی برای پدرم تجویز شد، گفت: دو روز قبل پدرم در یکی از بیمارستان‌های تهران مورد جراحی قرار گرفت و عفونت‌های ریوی او خارج شد.

پناهی گفت: در حال حاضر تاول‌هایی در ریه پدرم وجود دارد که بناست با داروهای تجویز شده ان‌شاءالله برطرف شود.

تعداد بازدید : 307

عیادت وزیر ارشاد از نریمان پناهی

دیابت روند درمان را کند کرده است

این مداح اهل بیت(ع) در پاسخ به اینکه نریمان پناهی آیا همچنان باید در بیمارستان بستری شود، گفت: متأسفانه پدرم دچار بیماری خفیف دیابت هم بود که از آن بی‌اطلاع بودیم و این بیماری به دلیل داروهایی که پیش از این دریافت کرده بود، کمی تشدید شد که روند درمان را کند کرده است.

وی افزود: در حال حاضر با تشخیص پزشکان برای مراقبت‌های بعد از عمل جراحی و همچنین کنترل دیابت، پدرم چندر روزی باید در بیمارستان بستری باشد.

مشکلی برای ادامه مداحی نریمان پناهی وجود ندارد

پناهی با اشاره به اینکه حال عمومی پدرم خوب است، گفت: پزشکان حال عمومی پدر را خوب ارزیابی می‌کنند و از روند عمل جراحی نیز رضایت دارند.

فرزند نریمان پناهی در پاسخ به این سوال و نگرانی مردم در خصوص ادامه ذاکری او و آسیب احتمالی به حنجره خاطرنشان کرد: در این خصوص الحمدلله هیچ مشکلی نیست و به گفته پزشکان بناست بعد از چند ماه استراحت و سپری کردن دوران نقاهت، مجدد جلسات هیأت و مداحی پدر از سرگرفته شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین