خواجه طوسی(ره) میفرماید "اگر حضرات ائمه معصومین(ع) نبودند و نمیفرمودند ما هیچ یک از اسماءالحسنی را نمیدانستیم و شاید الفاظی را به کار میبردیم که مناسب مقام الوهیت نبود، اینها را باید آن بزرگواران که با وحی و خداوند متعال ارتباط دارند، بفرمایند".
کد خبر: ۲۹۳۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۹/۲۲