حاج سعید حدادیان از سرودن شعر می گوید
خیلی در پی آن نبودم که به عنوان شاعر مطرح شوم، در سال 1387 آقایان موسوی گرمارودی، علی معلم، باقری، اکرامیفر، امیری اسفندقه فعالان حوزه شعر بودند و چون از قبل مرا میشناختند اعلام کردند که بنده هم جزء شاعران کشور هستم.
کد خبر: ۱۳۳۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۷/۰۹