عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۷۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تبیین کرد:
عسگری گفت: غفلت ورزیدن و عدم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو بعد مادی و معنوی باعث می شود که دشمن در پیروزی اهدافش موفق شود، لذا درهفته دفاع مقدس باید ارزش ها ترویج داده شود.
عقیق:جعفر عسگری، در نشست خبری ستاد برگزاری  هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا برای آزادی و رهایی بشریت از شر استکبار از همه هستی خود گذشتند.

وی با بیان اینکه سه عامل اساسی همواره باعث شده که در مسیر اسلام و انقلاب انحراف ایجاد شد، نخست ترسوها، دوم شکاکین و سوم دنیا طلبان هستند، تصریح کرد: شهدای ما در دفاع مقدس نشان دادند که در وجودشان ترسی ندارند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: عاشوراییان با درسی که از کربلا گرفتند با دنیای کفرو استکبار مقابله کردند، در این مقطع حساس رسالتی سنگینی بر رسانه های ما هست، رسانه ها در پیشانی جبهه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن علیه انقلاب و اسلام هستند.

وی خاطرنشان کرد: غفلت ورزیدن و عدم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو بعد مادی و معنوی باعث می شود که دشمن در پیروزی اهدافش  موفق شود.

عسگری ابراز کرد: انتظار هست با این پشتوانه عاشورایی، قوه قضاییه و قوه مجریه و ومقننه ما، مطالبات مردم را پاسخ بدهند ، در تمامی عرصه ها جای شهدای ما خالی است،

وی درتشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: تشییع 14 شهید گمنام  در روز دوشنبه مورخ 26 شهریور ماه در غرب اصفهان، تجمع هیئت های مذهبی در میدان امام راحل از ساعت 9 صبح روزعاشورا به همراه اقامه  نماز جماعت به امامت آیت الله مهدوی از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ، مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولین عالی رتبه استان، غبارروبی و دیدار با جانباران، اقامه نماز وحدت در روز 7 مهرماه،  برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، یادواره های شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدارا از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس دانست.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین