عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
آیت الله نوری همدانی در جمع مبلغان:
حضرت آیت الله نوری همدانی اظهارداشتند: نمی شود گفت در منابر از سیاست اسلامی سخن نگوییم؛ اتفاقا دشمن دنبال همین است که بی سر و صدا مجلسی گرفته شود و تمام.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی ازمبلغان اعزامی از سوی دفتر معظم له برای تبلیغ در ماه محرم، محرم و صفر را بهترین فرصت تبلیغی دانستند و افزودند: باید افکار و هدف امام حسین علیه السلام را با شرایط روز برای مردم معرفی کرد.

ایشان بیان داشتند: امام حسین علیه السلام برای برداشتن ظلم و ستم و مبارزه با فساد و برای برقراری عدالت و اجرایی کردن اسلام محمدی(ص) قیام کردند، این مسائل باید  برای مردم بیان شود.

این مرجع تقلید تاکید کردند: بايد گفته شود آنقدر مبارزه با ظلم و ستم و فساد مهم بود که اباعبدالله(ع) برای ریشه کن کردن آن و استقرار اسلام ناب تمام هستی خود را به میدان آوردند.

حضرت آیت الله انوری همدانی در ادامه گفتند: دشمن به دنبال تضعیف عاشورا است چون میداند تا فرهنگ ظلم ستیزی و ایثار و شهادت است، هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

معظم‌له پاسخ به شبهات را مهمترین و اصلی ترین کار روز برای روحانیت دانسته و افزودند: دشمن با استفاده از فضای مجازی و تبلیغاتی گسترده سعی در تخریب اعتقادات دارد، امروز باید شبهات را دید و پاسخ داد.

عزاداری ها باید باشکوه باشد

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهارداشتند: نمی شود گفت در منابر از سیاست اسلامی سخن نگوییم؛ اتفاقا دشمن دنبال همین است که بی سر و صدا مجلسی گرفته شود و تمام؛ عزاداری باید باشکوه باشد، حرکت سیاسی امام حسین معرفی شود، مسائل روز بیان شود، امروز مردم می خواهند بدانند که امام حسین(ع) چه وظیفه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

این مرجع تقلید خطر القاء ناکارآمدی حکومت اسلامی را توطئه دشمن دانسته و اظهار داشتند: یاس و ناامیدی در جامعه خطر بزرگی است، اما نباید از باز گو کردن حقایق غفلت نمود.

ایشان بیان مشکلات و معضلات را لازم دانسته و گفتند: روحانیت که از مردم جدا باشد و مشکلات مردم و ضعفا را نفهمد و درک نکند و نگوید، باید فاتحه روحانیت را خواند.

روحانیت باید فریاد بکشد

استاد خارج فقه حوزه علمیه تصریح کردند: علماي ما با مردم بودند، کنار آنها بودند، امروز هم وظیفه همین است. روحانیت در دفاع از مردم و انقلاب و نظام باید برسر عده ای که ضربه میزنند فرياد بكشد.

ایشان بیان داشتند: امروز تمام خواسته رهبری معظم و علما و مراجع حل مشکلات مردم است؛ اگر مسئولی در خدمت به مردم کوتاهی کند، بداند روزی از همین مردم سیلی خواهد خورد.

برخی از مسئولان مردم را ناامید می کند

این مرجع تقلید گفتند: ناامید کردن مردم بسیار خطاست، ولی بیش از همه بعضی از مسئولان با عملکرد بد خود مردم را ناامید می کنند.

معظم‌له در ادامه گفتند: مردم وقتی می بینید یک یک جنس صبح یک قیمت و عصر یک قیمت؛ گاهی دو مغازه کنار هم با قیمت متفاوت دارد، از این عدم مدیریت ناامید می شوند.نظارت و کنترل قیمت كه به تحریم ها ربطي ندارد؛ زحمت و کار می خواهد.

نوکری امام حسین علیه السلام برای همه ما افتخار است

ایشان خطاب به طلاب اعزامی بیان داشتند نوکری امام حسین علیه السلام برای همه ما افتخار است با مردم مهربان باشید و بدانید اخلاق و تواضع و اخلاص بهترین تبلیغ است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین