عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
رئیس سازمان حج و زیارت مطرح کرد
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برنامه‌ریزی برای برپایی برنامه‌های ایام تشریق در حج ۹۷، گفت: تمامی زائران کشورمان فردا به عرفات منتقل می‌شوند و از صبح روز نهم ذی‌الحجه برنامه‌های ایام تشریق آغاز خواهد شد.
عقیق: با نزدیک شدن به ایام برپایی حج تمتع تمامی زائران ایرانی خانه خدا وارد مکه مکرمه شده‌اند تا اعمال و مناسک حج را به جای آوردند. امروز شنبه ۲۷ تیرماه مصادف با هفتمین روز ذی‌الحجه در عربستان است که زائران از فردا هشتم ذی‌الحجه به عرفات اعزام می‌شوند.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه فردا انتقال حجاج به سرزمین عرفات صورت می‌گیرد، اظهار داشت: حجاج اهل سنت کشورمان نیز فردا صبح به منا منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه انتقال حجاج به صورت سیستماتیک صورت می‌گیرد، افزود: ابتدا بانوان به عرفات منتقل می‌شوند و پس از اتمام انتقال آن‌ها، اعزام سایر حجاج کشورمان از اذان مغرب به سرزمین عرفات انجام خواهد شد، به طوری که تا اواخر شب تمامی حجاج منتقل می‌شوند و از صبح روز نهم ذی‌الحجه برنامه‌های تشریق آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند که به گزارش سازمان حج و زیارت تمامی زائران مستقر در مکه مکرمه در سلامت به سر می‌برند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین