عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
آخرین گروه زائران ایرانی، امروز - چهارشنبه - ۱۲ تیر ماه، عازم عتبات عالیات می شوند و اعزام زائران ایرانی به عتبات از ۱۳ تیر ماه - فردا - تا یکم مرداد ماه امسال متوقف خواهد شد.
عقیق: آخرین گروه زائران ایرانی عتبات عالیات 19 تیر ماه جاری به کشور باز خواهند گشت.
بر اساس این گزارش، به علت بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی زائران ایرانی، اعزام زائران به مدت 18 روز متوقف خواهد بود که در این مدت نیز یک هیات ایرانی از شرکت شمسا با حضور در عراق به بررسی وضعیت اسکان و تغذیه زائران ایرانی عتبات می پردازند.
مرحله جدید اعزام های عتبات پس از پایان تعطیلات 18 روزه از یکم مرداد ماه آغاز می شود و تا 28 مردادماه ادامه خواهد داشت.
بنابر اعلام مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اعزام های این مرحله بدون انجام پیش ثبت نام اینترنتی انجام می شود و متقاضیان اعزام در این ایام می توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر حج و زیارت نسبت به نام نویسی در کاروان ها اقدام کنند.
مسعود اخوان اضافه کرد: پس از اتمام اعزام های مرحله جدید، دور دوم اعزام ها از 29 مرداد ماه آغاز می شود و تا 15 مهر ماه سال 92 ادامه خواهد داشت.
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت یادآور شد: اعزام های مرحله دوم مانند اعزام های گذشته به صورت پیش ثبت نام اینترنتی خواهد بود که زمان آن و چگونگی مراجعه به سامانه، متعاقبا از طریق رسانه های جمعی اعلام می شود.

منبع: ایرنا
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین