عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳
ثبت‌‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه فعالان قرآنی، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران عضو صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور آغاز شد.
عقیق: به دنبال ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به اعضاء صندوق اعتباری هنر و براساس قرارداد منعقد شده با «بیمه سرمد» ثبت‌نام بیمه تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید) و به مدت 10 روز از تاریخ 12 تا 21 تیرماه از طریق وب‌سایت صندوق به ‌نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.
در این قرارداد سطح جامعی از خدمات درمانی در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با تعهدات و پوشش‌های فراتر از سال قبل ارائه می‌شود. بر این اساس تلاش شده است حداکثر خدمات با کمترین هزینه برای اعضاء منظور شود. تمامی خدمات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه «بیمانو» به اعضاء ارائه خواهد شد.
لازم به یادآوری است، حسب مقررات، ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق است. ثبت‌نام بیمه تکمیلی همانند سال گذشته از طریق وب سایت صندوق انجام خواهد پذیرفت.
60 درصد هزینه بیمه تکمیلی فعالان قرآنی عضو صندوق هنر، توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت یارانه تأمین می‌شود. همچنین سهم 40  درصدی متقاضی، برای یک سال به شرح ذیل است؛
- طرح امید 128 هزار و هشتصد تومان
- طرح آرامش 418 هزار و هشتصد تومان
- طرح رفاه 678 هزار و هشتصد تومان
گفتنی است با تصمیم صندوق اعتباری هنر، امسال «بیمه عمر و حوادث» نیز به فهرست خدمات هر سه طرح افزوده شده است که براساس قرارداد منعقد شده با «بیمه سرمد» سقف تعهد بیمه فوت طبیعی، 20 میلیون تومان و فوت ناشی از حوادث 40 میلیون تومان است.
برای مشاهده و دانلود جداول تعهدات، شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی  اینجا کلیک شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین