عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
بیان تحریفی رایج از زبان مرحوم کافی(ره)
مرد مسیحی آمده یک عکس از علی (ع) کشیده ، سینه هاش را انداخته بیرون بازوهاش هم ورم کرده ، یک شمشیر دو سر هم گذاشته روی زانوهاش ، لباس حریر و مخملی هم انداخته روی سر و گردنش ، چشمهاش هم طوری کشیده که اگر چپ نگاهم بکنی چشمهایت را در می آورم!!!
به شما بگویم این عکسها خرافات است ، ای آنهاییکه به علی علاقه دارید این عکسهایی که مسیحی ها درست کردند و توی دست و بالتان قرار دادند ، شما را به خدا اگر علی را دوست دارید اینها را پاره کنید بریزید دور.

مرد مسیحی آمده یک عکس از علی (ع)  کشیده ، سینه هاش را انداخته بیرون بازوهاش هم ورم کرده ، یک شمشیر دو سر هم گذاشته روی زانوهاش ، لباس حریر و مخملی هم انداخته روی سر و گردنش ، چشمهاش هم طوری کشیده که اگر چپ نگاهم بکنی چشمهایت را در می آورم!!!

بعد یک عکس از عیسی مسیح کشیده ، چطور ؟ یک آدم مظلوم گردن کج ، جا افتاده چهارتا بچه یتیم هم دورش جمع کرده ، یک تکه نان می دهد دست آن ، یک خرما می گذارد دهن اون یکی ، این جوری دارد تبلیغ از مسیح می کند و این طور دارد علی (ع) را می کوبد و این طور دارد مبارزه با علی می کند ، می گوید علی یعنی یک آدم قهرمان و یک آدم سلحشور ، یک آدم خوش لباس ، یک آدم گردن کشیده ، یک آدم شمشیر بدست که نمی شود با وی روبرو شد ، علی یعنی این.

ای بی انصافها چرا می گیرید این عکسها را ؟ چرا می زنید توی خانه هایتان این عکسها را ؟ اگر بنا است ارادت به علی بورزید و ارادت ورزی خود را به مردم اعلام کنی تو را به خدا برو دین علی را توی قاب بگیر و بزن توی خانه ات ، خانه ات یک خانه ی دینی باشد ، همانطوری که علی بوده.


212113




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
1
0
دوست عزیز این متنو پاک کنید
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین