عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی:
جدایی سیاست از دین ازجمله عوامل نفوذ دشمن از ابتدای اسلام تاکنون است و سبب شده تا ۲۵ سال فاصله بین خلافت امام علی (ع) ایجاد شود و این به دلیل نفوذ دشمنان در دین بوده است.


عقیق:حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع بامداد دوشنبه در مراسم باشکوه احیا لیالی قدر شهرستان بابل که به همت هیئت یا فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد بیان کرد: شبهای قدر فرصتی برای شناخت حضرت علی (ع) و آشنایی با سیره و منش این امام است و این شب یادآور تکرار اتفاقات تاریخ است و اگر هوشیاری مردم در دنیای امروز نباشد دوباره تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: جدایی سیاست از دین ازجمله عوامل نفوذ دشمن از ابتدای اسلام تاکنون است و سبب شده تا ۲۵ سال فاصله بین خلافت امام علی (ع) ایجاد شود و این به دلیل نفوذ دشمنان در دین بوده است.

مهدوی ارفع اظهار داشت: دشمنان درصدد هستند که امام علی (ع) را در نان جو، ساده زیستی و شمشیر خلاصه و چنین عنوان کنند که کسی که می‌خواهد ایمانش حفظ شود باید از سیاست فاصله بگیرد و سیاست را به دیگران بسپارد زیرا دشمن می‌خواهد حکومت کند و با اعتقادات دینی مشکل دارد.

وی افزود: نفوذ دشمن در فاصله ۲۵ ساله دوری امام از خلافت آغاز  شد و دشمن با خلق آثار فرهنگی، تخم فتنه در میان امت اسلامی به وجود آورد.

این مقام مسئول همگرایی، صدق و تفکر را از رموز موفقیت امت اسلامی عنوان و تصریح کرد: غفلت امت اسلامی تکرار در تاریخ را رقم خواهد زد زیرا دشمن با تفکر طراحی می‌کند و با تحریک نقطه‌ضعف امت اسلامی اهداف خود را پیش می‌برد.

وی ادامه داد: شبهای قدر گواه خوبی برای بیداری اسلامی و تفکر دینی در راستای برپایی وبسط حکومت عدل اسلامی در جهان اسلام است.

مراسم شب‌های قدر در مصلی بابل به همت هیئت یا فاطمه الزهرا بابل برگزار شد و هم‌زمان با برپایی مراسم غرفه‌های مهدکودک، حمایت از کالای ایرانی، عفاف و حجاب، نهج‌البلاغه و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را برای شرکت‌کنندگان در مراسم تدارک دیده‌شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین