عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
در آستانه ولادت ولی‌عصر(عج)
نرم‌افزار «گل نرگس» شامل 106 پرسش و پاسخ در 8 موضوع وجود و امات حضرت مهدی، سیره حضرت مهدی، مهدی‌باوری، موعودگرایی، غیببت امام زمان، علائم و زمینه‌های ظهور، مباحث عصر ظهور و آسیب‌شناسی مهدویت تولید شد.
عقیق:به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان(عج) نرم‌افزار «گل نرگس» تولید شد. این نرم افزار که در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه تهیه شده است شامل 106 پرسش و پاسخ در 8 موضوع می‌باشد.

مجموعه‌ حاضر پس از بازبینی صدها پرسش و پاسخ در موضوع «مهدویت» تحت عنوان نرم‌افزار «گل نرگس» از بانک سؤالات این مرکز انتخاب شده و بعد از اصلاح برای استفاده در نرم افزار آماده شده است.

درباره ویژگی‌های علمی این نرم‌افزار می‌توان به پاسخ‌های تخصصی، اتقان پاسخ‌ها،  تفصیل پاسخ‌ها، معرفی منابع و مستند بودن پاسخ‌ها اشاره کرد.

حجم کم، گرافیک زیبا، عدم نیاز به نصب، حذف صفحات متوالی، دسته‌بندی سؤالات،‌ نمایش پاورقی مربوط به پاسخ‌ها، معرفی منابع بیشتر برای هر پاسخ‌ و نمایش پاسخ مربوط به هر سؤال با ساختاری مناسب قابلیت‌های نرم افزار است.

همچنین حجم کم و دانلود رایگان از ویژگی‌های نرم‌افزار است که برای استفاده عموم در سایت مرکز به نشانی http://www.andisheqom.com  قرار دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین