عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۴
آیت الله مظاهری :
رئیس حوزه علمیه اصفهان تصریح کردند: قرآن کریم منظومه جامع دین و رکن رکین شریعت مقدسه است و در کنار عترت طاهره (ع) تمامت و تمامیت آیین جاودانی اسلام را تامین و تضمین می سازد .
عقیق: آیت الله حسین مظاهری، عصر امروز در پیامی به دهمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت حوزه علمیه اصفهان، تصریح کردند: قرآن کریم منظومه جامع دین و رکن رکین شریعت مقدسه است و در کنار عترت طاهره (ع) تمامت و تمامیت آیین جاودانی اسلام را تامین و تضمین می سازد .

معظم له تاکید کردند: هر برنامه  مفیدی که نظراً و عملاً تعلیمات این کتاب آسمانی مقدس را در صحنه اجتماعی بگستراند، نه تنها مطلوب، بلکه لازم و ضروری است و از جمله مسابقات وجشنواره هایی که در مسیر گسترش نور قرآن کریم و در ساحت های گوناگون برگزار گردد، از این جهت مورد توجه و اِمعان نظر بیشتر است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان افزودند: در حوزه های مقدسه علمیه این مسابقات یک برنامه مقدمی و حاشیه ای است، زیرا متن کار حوزه ها و هدف و غرض حوزه ها قرآن و تعالیم حیات بخش آن است و از این رو همه برنامه ها و فعالیت های دیگر، برای نیل هرچه بهتر به این ساحت بزرگ و مبارک است.

این مرجع تقلید ابراز امیدواری کردند: دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت طلاب و خانواده های آنان در حوزه علمیه اصفهان مقدمه مناسب و سود بخشی برای شما عزیزان در این مسیر نورانی باشد و همواره در خدمت قرآن و خادم حقیقی قرآن بوده باشید.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین